niet zo'n lekkere les gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 07:52

Niet balen hoor meid!
Zeker weten dat na een paar lessen die instructrice ineens denkt: "Goh, die pony kan toch meer dan ik dacht... toch maar eens afwachten hoe het gaat...?"
En natuurlijk geeft elke instructrice weer anders les, vindt weer andere dingen "het belangrijkste om te moeten kunnen", dus ik zou het gewoon maar eens aankijken.
Kan natuurlijk ook nog dat zij 'strenger' les geeft.
Ik had vroeger zo'n instructeur die alleen maar kon brullen over wat je wel niet allemaal fout deed. Echt super balen, want ik was jong, bang soms, onzeker, en als klein kind een huilebalk dus dan is dit al helemaal niet goed...
Maar die instructeur gaf dus zelden complimentjes, en dan heb je dus het idee dat jij en je pony echt heeeeel slecht zijn... terwijl dit gewoon een manier van lesgeven is.
Dus misschien is die instructrice gewoon zo, omdat ze niet wil dat jij te snel 'tevreden bent', en doorgaat, nog beter probeert te worden!
Heel veel succes en wacht maar ff af hoe de komende maand de lessen zijn.
Laat haar maar eens zien wat jouw lieverd allemaal kan, ze zal nog eens raar staan te kijken!
Go for it Party!! !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 09:52

Die instructrice staat er om jullie als combinatie verder te helpen. Wat zij persoonlijk van je paard vind boeit eigenlijk helemaal niet. Ze moet jou helpen om je paard technisch helemaal voor elkaar te krijgen. Ik vind het een beetje raar dat ze zich uitlat over de capaciteiten van je pony. Meteen een andere instructrice zoeken hoor en laat je vooral niet onmoedigen!!
Kop op meid.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 12:22

He balen joh. Maar als het niet klikt tussen jouw en je instructrice spreek haar er dan eens op aan misschien zie je het wel fout. En het belangrijkste is dat jij blij en tevreden met je pony bent. Anders gewoon een andere instructrice zoeken. Succes!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 14:14

Hoi Kelly!
Het zou ook kunnen dat die instructrice in het begin even 'afwachtend' is, dat ze jullie allemaal eerst wil leren kennen.
Ze zal zelf, ook al is ze misschien al volwassen/wat ouder, ook wel wat nerveus geweest zijn bij de eerste keer dat ze jullie les gaf, of in ieder geval wat gespannen.
Tenslotte weet ze nog niet goed hoe ver jullie zijn, wat jullie gewend zijn, en hoe jullie karakters zijn?
Voor haar is het nog nieuw, ze zal vast na een paar lessen wat meer gezelliger doen en positiever.
Dus wacht een paar weken af, en als het dan nog niet gaat kun je (eventueel met iemand anders erbij) eens samen met haar gaan praten?
Maar ik denk dat het wel goed komt hoor!