een donker avontuurtje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:42

Het is jammer dat het alweer zo vroeg donker is. Overdag werken en de kindjes, s,avonds je paardje. Moet dus ook noodgedwongen s,avonds rijden. Nou ik ben net een kermis atractie.(Paard staat in de polder, met hier en daar een lantarenpaal) Zelf heb ik een wegwerkers jas aan met mooie lichtgevende strepen! Lampje op me been, en paard zelf, die heeft een rood knipperlicht in zijn staart, lichtgevende bandages en op zijn neus riem een lichtgevende band. Je moet natuurlijk zelf altijd goed blijven opletten, voor het verkeer(dat is er bijna niet bij ons) Maar me paardje ziet in het algemeen meer als mij, we doen het al jaren. Ik koop trouwens als mijn 'feestverlichting"'in de fietsen zaak of kruitvat net waar de aanbieding is.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:18

Ha dit had heel ergens anders moeten staan, maar ja, het is gewoon lekker als je met je paardje naar buiten kan en niet in de zooi hoeft te rijden, maar goed

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: criollo_yess, leonie1988, MairiMacBran, OmgiliBot, Riviera87, rover_, tienus63, vilo en 104 bezoekers