Update Ironique

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Update Ironique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 21:55

Helaas nauwelijks verbetering.
Het been is niet zo dik meer, op af en toe een beetje stalbenen na, maar die zijn met wat stappen ook verholpen.
Die schiefel zit er echter nog wel en ik begin me er nu wel zorgen om te maken. Ik ben nu bijna 3 weken aan het stappen en ze loopt nog steeds niet beter (ook niet slechter, dus dat is iig wat). Wel is ze erg enthousiast als ik haar mee naar buiten neem gelukkig Lachen

Maar om alle onzekerheid weg te nemen hebben we voor aanstaande donderdag een afspraak gemaakt in Emmeloord, bij van Muiswinkel. Ben er benieuwd wat hij er van zegt, we zullen zien....

Verder heb ik besloten om Ironique niet meer te starten. Heb afgelopen jaar al gemerkt dat ze langzamerhand tegen haar grenzen aan is gekomen. We zijn M1 + 4, ik vind dat het genoeg is geweest voor haar.

Ik hoop dat ik haar nog wel lekker recreatief kan doorrijden en dat we daar nog een hoop jaren lol van hebben Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 23:51

Eerlijk gezegd vond ik het geen moeilijk besluit. Ik heb mezelf het hele jaar al een spiegel voorgehouden, wilde ook overtuigende punten rijden. En als mijn paard dat niet aankan, houdt het gewoon op. De winstpunten die ik gereden heb lagen ook allemaal net boven de 156.

De bedoeling is dat ik tzt op zoek ga naar een paard van een ander om een paar keer per week te rijden en uit te brengen. Maar hoe/wat/waar/ wanneer weet ik allemaal nog niet.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-03 23:53

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik laat morgen zeker weten hoe het afgelopen is.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, Fayyah19, GoogleAdsense, hafpower, Lanoca, MairiMacBran, nick_en_ik, Salinah, SentiBot, Sjafrane, Spike2019, XxMariellexX en 82 bezoekers