Jong paard onbruikbaar, houden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Leo

Berichten: 50036
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:08

Wij hebben zeker niet de ruimte een pony extra te houden, zou ze chronisch kreupel worden, maar pijnloos door kunnen leven.
Ik heb geen pony om 'r op te rijden, maar meer als liefhebberij, en gewoon omdat ik het geweldig vind voor zo'n beestje te zorgen. Je krijgt er immers ook liefde van terug, van dat beessie.

Toch.. Als Leo zoiets zou overkomen, weet ik zo gauw niet wat me te doen staat. Ik twijfel eraan of ze er gelukkig mee blijft, d'r dagen slijten in de uitloop, en aan het eind van de middag grazen aan de lange lijn op het land Nu is ze nog jong een knaller met actie, maar als ze het verzetje van een flinke rit zou moeten missen, als ouder paard, vrees ik dat ze zich flink gaat vervelen.
Mijn eerste optie zou gezelschapspaard zijn, mocht dat niet lukken, misschien een rusthuis, wat overigens maar een zeer geringe kans is

Me paardje missen moet ik toch, zou iets dergelijks gebeuren. En mocht ze niet gelukkig worden de rest van d'r leven, zou ik voor inslapen kiezen. Het is hard, als ze praktisch pijnloos verder kan gaan, maar ik vind het belangrijkst dat ze gelukkig zou zijn. Ik kan haar dat dan niet meer bieden

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lalladidoo, Mark0919 en 44 bezoekers