hoeveel uur per dag kun je rijden?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 22:49

Bolivia loopt normaal zo'n drie kwartier per dag exclusief in- en uitstappen en rustdagen.

Donderdag heb ik een uur priveles van 5 tot 6 en om 9 uur spring ik eigenlijk altijd, want mijn priveles is normaal op een andere dag. Kan ik om 9 uur nog gaan springen of zou ze daar last van krijgen.

Wat denken jullie?

-“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 08:20

Dacht ik ook al!

-“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 16:37

Bolivia komt er de meeste dagen echt wel langer uit dan drie kwartier. Vaak gooi ik haar los of ga ik wandelen enzo. Ik had het puur over rijden.

Ik ga lekker op een manegepaard springen, is ook wel weer eens goed een ander paard!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie