JAGERS !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 15:55

ArwenLune schreef:
Ik kleed Rowan wel altijd zoveel mogelijk aan in dit seizoen. Voortuig, opvallend dekje, etc. Ben altijd bang dat 1 of andere idioot in z'n schietgraagheid een paard voor een hert aanziet ofzo...


Ze mogen toch niet in de bossen jagen? Of kleed jij hem altijd opvallend? (wel slim trouwens).
Tja idd voor de wildgroei is het wel goed. Maar zomaar gewoon voor de lol....nee dat snap ik niet hoor.

Lenn volgens mij schieten ze niet zomaar lukraak op alle dieren. Tenminste ik dacht altijd dat ze er toch wel op moeten letten dat ze de oudere en zwakkere dieren pakken...maar de jonge niet toch?
Ik weet het niet zeker hoor. Heb niet zoveel verstand van jagen Haha!



AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:49

Marrie schreef:
En AnnaBabs ze schieten WEL lukraak op alle dieren, jong oud, ziek, etc maakt ze niet uit. Bij ons is er een kat doodgeschoten en t ergste was nog dat ze jonkies had Verdrietig
Ze gaan bij ons vaak jagen en dan zie je die auto's gewoon vol liggen met konijntjes Huilen IK heb zo'n hekel aan die mensen..............


Dat wist ik niet. Ik dacht idd dat dit bij de wet zo geregeld was.
Nou ik erover nadenk heeft een vriendin van mij op die manier ook twee katten verloren......trieste zaak.

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 17:55

lunatje schreef:
ik ken iemand die heeft haar paard verloren door 1 of andere idioot die dat paard in haar flank had geschoten... de dader hebben ze niet weten te vinden.
Het meisje had dat paard net 2 weken...


Zo dat is inderdaad heel triest!! Maar denkt ze dat het een jager was dan? die haar paard voor hert aanzag ofzo?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Claudia1993_, dazai, josien_m_, lobkewikjem, Miiej, Sanet, SentiBot, sterregoud, Telpeva, Vagabondo en 105 bezoekers