Melchior voor het eerst naar de smid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 18:24

Gelukkig dat hij zo braaf was ;)

Even over ijzertjes, * staat ook regelmatig voor de wagen en loopt veel op straat. Ze moet dus ijzertjes omdat haar hoeven te snel sleten.
Ik heb veel gedoe gehad met smeden die geen zin hadden om haar te beslaan (logisch natuurlijk, het is ook geen leuk werk, die kleintjes, maarja het moet toch gebeuren). De ene smid zei dat we gewoon minder de straat met haar op moesten, de ander beweerde steeds dat haar hoeven te kort waren om er ijzers onder te doen (wat niet zo was) en nog een andere besloeg haar wel, maar kwam vervolgens een paar maanden niet langs waardoor de hoeven er niet meer uitzagen :(
Gelukkig heb ik nu een smid gevonden die haar wel wil beslaan.
Ik weet niet hoe groot melchior wordt, maar ik denk wel dat hij beslagen kan worden, maar dat de smid er misschien geen zin in heeft.
* heeft trouwens echt hele kleine hoefjes, en de kleinste maat ijzertjes dat er is, is zelfs nog aan de grote kant :D
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 27-03-22 14:32, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje_1, desireeee_x, Duality, GoogleAdsense, KirstenHorse, Lente, Perros, Spaansepony, Vagabondo en 116 bezoekers