Dadelijk gaat hij weg...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Solvej

Dadelijk gaat hij weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 16:26

Zonet kwam mijn moeder vragen..."kun je het aan om Okkie te poetsen, of zal ik het doen?"
Eindelijk dringt het tot me door, vanavond wordt hij opgehaald. Weg...voorgoed...
Hij gaat naar een springstal en als hij niet goed genoeg gaat wordt hij weer doorverkocht. Wat zal ik die kusjes van hem missen, die hij gaf als je dat aan hem vroeg. De keren dat hij zo lekker ging en we weer eens prijs hadden... Dat ik zo heerlijk met hem kon uitrijden..
De dipjes lijken er nu helemaal niet toe de doen. Hij is zo'n fijn paard!
Ik ga die bok toch wel missen!! Verdrietig

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 22:17

Hij is weg..Ik kon niet langer meer thuis zitten, wachten tot hij dan eindelijk gehaald werd. Ik ben naar mijn vriend gegaan. Toen mijn stiefvader belde dat hij over een kwartier opgehaald werd zijn we als gekken naar huis gereden. Nog even met hem geknuffeld en toen de trailer op. Iedereen was wel heel lief voor me. Mijn beste vriend is nog langs gekomen daarna. Wel fijn om te weten dat er mensen zijn die er voor je zijn. Het was best zwaar Verdrietig vooral omdat hij zo lief is, kusjes geven en me krabbelen... maar het is inderdaad beter. Ik hoop hem ooit op tv te zien!!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 15:34

Ja, ik heb niet zo veel beslist, maar ik wist niet wat ik moest doen dus is het misschien beter dat er voor mij beslist is. Dat hij nu al weg ging daar schrok ik ook wel van! Maar hoelanger hij bleef... Dan was het toch alleen maar uitstel van executie. Bedankt allemaal en ik zal dadelijk dat nummer zoeken op Kazaa.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie