Kan wel janken...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Kan wel janken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 12:46

Afgelopen donderdag heb ik mijn Haflinger verhuisd naar een andere stal en afgelopen zondag heb ik mijn jaarling merrie opgehaald uit het geweldige natuurgebied waar ze liep. Ik dacht lekker privé te gaan staan met een ander meisje. We hadden 4 stallen en een bak voor ons alleen. Helemaal in m'n element, lekker m'n paardjes bij mekaar...
Wat blijkt: loopt de bak compleet onder water als het regent, want de drainagebuizen liggen te diep (helemaal in de klei). Ik balen natuurlijk, maar op zich nog niet onoverkomelijk. Dat andere meisje en ik hadden afspraken gemaakt over het voeren en buitenzetten, echt ideaal (dacht ik...). Vanmorgen is dat andere meisje dus met haar paarden vertrokken en sta ik (al na 4 dagen) helemaal alleen...

Wat moet ik doen...? Teruggaan naar mijn oude stal, wat eigenlijk te duur is voor mij met 2 paarden (achteraf gezien had ik mijn merrie beter kunnen laten staan in de opfok, maar dat is achteraf...).

Help...


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 17:03

Het is idd onwijs heerlijk om alleen te staan, maar het probleem is het probleem. Die man had een bak beloofd die altijd droog is...
Hij heeft mij ook duidelijk verteld dat hij niet van plan is iets aan de bak te doen (alleen slepen dan). Ik zie mezelf nog niet in de klei graven op zoek naar drainage buizen...
Ik heb hier op bokt ook een advertentie gezet (voor de andere 2 stallen), maar niemand reageert, wat ook niet gek is met zo'n bak...
Hier nog mensen die interesse hebben? 2 stallen kosten 212,50 per maand inclusief hooi, stro en 's morgens wordt er gevoerd...

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 11:20

Yep, dat ben ik (off-topic)!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ArtHorse, Azmay, Sterrenpony, wiifke en 34 bezoekers