Wie rijdt er allemaal weer buiten?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 11:31

ik rij NIET
Het mag wel hier, maar je krijgt alleen maar gezeik dat je associaal bent enzo.
Baal er wel van, maarja


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 21:23

jullie reacties maken mijn gevoel zo dubbel.

Ik wil zo graag rijden, maar wat moet er door een boer heen gaan als hij alles eraan doet om zijn bedrijf te redden, en ik kom vrolijk langs op mijn pony?
Dan hoef je niet perse langs een boerderij te komen, maar die boer kan ook in de auto zitten ofzo.
Het ministerie zegt dat het mag, maar als het ministerie zegt dat je in de sloot mag springen, doe je het dan ook?
Ik heb zelf geen bak. Op het erf kan ik stappen en een klein beetje draven, en 3 meter in galop, maar het zijn allemaal erg kleine rondjes. En als er 1 ding is waar hon niet van houdt zijn het rondjes lopen.

Ik wil zo graag naar buiten, en het mag ook. Maar hemelsbreed gerekend zit ik maar 15 km bij sprang cappella vandaan (zit nog een rivier en een rijksweg tussen).

Ik wordt dan woest als ik zie dat mijn overburen hun bedrijf hebben afgesloten, maar wel bij mijn buren (die ook schapen hebben) in de bak gaan rijden.
Ik weet het gewoon niet. Iemand het verlossende advies?

Ik ben op het moment gewoon jalours op iedereen die een bak heeft op zijn eigen terrein.
Als ik hoor dat iemand buiten gereden heeft zijn mijn gevoelens gemengd. Ik ben blji voor die persoon, maar tegelijkertijd ook jalours en misschien zelfs boos.


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 22:20

hebben ze al afgemaakt???
jeetje, waarom?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 12:17

kitty:
Honey staat niet bij huis, maar een dorp verderop.
Om bij mijn buren in de bak te rijden is dus zeker 1.5 uur heen en weer 1.5 uur terug.
Niet echt een strak plan dus


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 bezoekers