nieuwe tinker, en die hielp malein uit der dip

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-01 23:38

sinds een week staat er een nieuwe tinker opd e manege. 3 weken uit ierland en 2 weken op een tussenmanege gestaan. die organiseert dagtochten voor vakantie gangers. en die zetten een mak paard voorop en die tinkers volgen dan wel. beestje had dus 2 singelplekken en geen kleintjes. dus moest een weke op rust. donderdag hadden ze m al in t tuig gehad. want die singel zat net op een andere plek. ging goed was niets engs zelfs de harde muziek niet. maar wondjes waren iets open gegaan. dus mijn mams moest vandaag rijden. en malein gaat dan altijd mee. (sorry dat ik in 3e persoon praat maar dat klinkt leuker) dus malein zat al die vrouwen op t paard te helpen (volgende keer ga ik der een kwartje per keer voor vragen word ik nog rijk van ook) en ging langs de kant zitten kijken. word er op eens gezegd zadel t tinkertje op zet je cap op en kom hierheen. dus ik poetsen beets zat al half in zn wintervacht. en opgezadeld heel zachte singel en een western zadel. en malein erop. echt grappig beestje hij kende het al ietsje maar nog niet echt. en hij snapt het principe rechts is rechts niet. hij denkt meer in de trant van rechts daar zit de uitgang van de wie niet dus links. maar het was wel goed voor mn humeur om er lekker uit te zijn en nieuw tinkertje testen. misschien verschijn ik met dit beetsje dus wel in brabant als alles goed gaat (hij is iig niet bang)

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 23:40

ah gelukkig te horen dat je al wat uit je dipje bent!kop op meidje onthoud deze dag en als je je oliebol voelt denk dan aan dit moment!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-01 09:59

Klinkt wel als een humoristisch gedoe... Hahaha, zie het al voor me.

Keep smiling!