ik krijg een tattoo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lucky luke

Berichten: 13
Geregistreerd: 05-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:29

IngridM schreef:
brrr ben ik veel te schijterig voor om dat te laten doen. Bovendien vind ik het persoonlijk zonde van een lichaam, maar dat moet ieder voor zichzelf weten. Het lijkt me maar niets dat geprik in je lijf.....succes!


Nee maar we blonderen wel ons haar,nemen nog een oorbelletje erbij,smeren een zooitje make-up op ons gezicht die misschien wel op paarden is uitgetest,en dan praten we even niet over de face-lifts,oog,oor,neuscorrecties.

sorry maar wat een hypocriete opmerking dat van zonde van je lichaam!!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:34

he cool zeg! Ik mocht er pas een toen ik 18 was haha. Haha! Toen ik 16 was begon ik erom te zeuern maar nee als ik 18 was zocht ik het maar uit. Ze dachten dat hetw el over zou waaien hihi. niet dus.Lachen

Ik heb e'm nu al bijna twee jaar het is een eenhoorntje met vleugels, of een pegasus met een eenhoorn hoe je het wilt noemen hihi.Haha!
Hij is ong 3/4 cm groot en zit op mijn rechterbil. Haha!
Ik ben er heel erg blij mee het is beslist een goeie keuze geweest.
En mijn liefde voor paarden staat nu voorgoed op mijn lijf, letterlijk. OK dan!

succes ermee!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:39

Oh ja en onderrug doet vaak wel zeer omdat je daar een dunne huis hebt. maar de een vind het vreselijk zeer doen terwijl de ander er haast niets van voelt. Het ligt er aan hoe hoog of laag je pijngrens ligt.
Ze zieden dat het op je bil ook hele zeer deed omdat je dara veel haarvaatjes hebt. Nou ik vond het reuze meevallen. het is een beetje een schaafwond idee maar minder. Tís meer irritant dan dat het zeer doet.
En ( als je dat doet weet ik niet ) twee weken van te voren geen alcohol drinken en/of drugs gebruiken. Dat maakt je bloed dun en als het zo erg bloedt pakt de verf niet goed. resultaat: lelijke tattoo.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 15:36

jaa mijn pijngrens bij zoiets weet ik niet wat dat is..
mijn moeder zegt ook dat het aan jezelf ligt want als je je goed ontspant schijnt het minder pijn te doen..

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:14

Eszelon4ever schreef:
jaa mijn pijngrens bij zoiets weet ik niet wat dat is..
mijn moeder zegt ook dat het aan jezelf ligt want als je je goed ontspant schijnt het minder pijn te doen..


ja klopt en niet op je tanden bijten, want dan span je ook weer wat aan Knipoog denk maar aan uhm... je tattoo, drie dagen later, dat ie eindelijk helemaal klaar is Tong uitsteken
Ik zou misschien ooit ook nog wel een klein roosje op mijn onderrug (rechts of links) willen. Maar nu iig niet... en misschien ook wel nooit niet... maar ik vind het wel leuk dat je het doet!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:27

Net alsof je kan ontspannen bij een tattoo zetten Haha!
Zodra je de naaldjes weer voelt span je toch onbewust weer.
Ik vond het alleen pijnlijk op het bot, maar waar het bot niet zo dicht bij de huid lag vond ik het absoluut niet pijnlijk.
Nou heb ik wel een hoge pijngrens...

Ik heb btw ook een soort van tribal, zal eens kijken voor een fotootje.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:33

Afbeelding

Deze heb ik op mijn schouderblad.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:34

Citaat:
Nee maar we blonderen wel ons haar,nemen nog een oorbelletje erbij,smeren een zooitje make-up op ons gezicht die misschien wel op paarden is uitgetest,en dan praten we even niet over de face-lifts,oog,oor,neuscorrecties.




Geblondeert haar groeit weer uit!

Oorbel kun je uit doen

Make-up haal je s'avond weer af

Correcties zijn vaak een enorme opknapper waar je de rest van je leven heel gelukkig mee kan zijn en voor buitenstaanders niet opvallen, tenzij je ineens cup ff hebt ofzo of een gruwelijk potjevan laat maken.


Een tattoo zit er echt voor de rest van je leven, als je het niet mooi meer vind haal je hem niet 1,2,3 weg en als dat wel gebeurd hou je er vaak een lelijk litteken aan over.

Iedereen moet het voor zich weten maar af en toe heb ik bij de jongelui wel eens de indruk dat ze het ook moeten omdat het nu op dit moment zo stoer is.
Hoe zit het over 20 jaar????

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:38

Cowgirl heeft helemaal gelijk, dit zijn geen vergelijkbare zaken.

Een tattoo moet een weloverwogen keuze zijn, en het is niet iets dat je van de ene op de andere dag kan beslissen.

Ik heb bewust voor iets gekozen zonder kleur en geen duidelijk plaatje maar een soort van teken dat iets voorstelt. Je kunt een dolfijntje oid met kleur nemen, maar daar raak je zeker op uitgekeken. Ik heb ook voor een plek gekozen dat goed te verbergen is als het nodig is, bij sommige banen mag je tattoo absoluut niet zichtbaar zijn. En ik weet 90% zeker dat ik zo`n baan ga krijgen.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 18:42

flair schreef:
Net alsof je kan ontspannen bij een tattoo zetten Haha!
Zodra je de naaldjes weer voelt span je toch onbewust weer.
Ik vond het alleen pijnlijk op het bot, maar waar het bot niet zo dicht bij de huid lag vond ik het absoluut niet pijnlijk.
Nou heb ik wel een hoge pijngrens...

Ik heb btw ook een soort van tribal, zal eens kijken voor een fotootje.


haha ik snap wat je bedoelt maja idd het is zoiezo de eerste prikjes.. het kan wel zeer doen maar dan weet je hoe het voelt..
ik krijg ook zoiets maar dan uitgerekter.. die van jou is smal maar hoog en die van mij word beetje breed maar smal..

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:21

haha jah idd... najah PROBEER je dan maar te ontspannen Tong uitsteken Knipoog
hahaha.
maar als je een tattoo in laat kleuren (met bijv. rood) dan wordt die kleur op een gegeven moment toch vager en moet je hem overnieuw in laten kleuren? Of waarom kiezen jullie dan voor GEEN kleur?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:14

Ik heb er ook een op mijn onderrug, deed echt ontzettend zeer. Als ik dat van tevoren had geweten had ik hem niet laten zetten. Maar goed, mijn rug trok ook steeds kramp zodra die naald erin ging. Gelukkig heb ik hem bij een goede shop laten zetten en ziet ie er goed en strak uit, ondanks die kramp. Ik zal eens kijken of ik de mijne nog op internet kan vinden...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 01:20

Het is deze tattoo, maar dan groter (over de gehele breedte van mijn rug) en mooier gezet als deze. Ik heb hem namelijk bij een betere shop laten zetten. Hij is ong 20 cm breed Haha!

Afbeelding

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 09:01

lucky luke"]
[quote="IngridM schreef:
brrr ben ik veel te schijterig voor om dat te laten doen. Bovendien vind ik het persoonlijk zonde van een lichaam, maar dat moet ieder voor zichzelf weten. Het lijkt me maar niets dat geprik in je lijf.....succes!


Nee maar we blonderen wel ons haar,nemen nog een oorbelletje erbij,smeren een zooitje make-up op ons gezicht die misschien wel op paarden is uitgetest,en dan praten we even niet over de face-lifts,oog,oor,neuscorrecties.

sorry maar wat een hypocriete opmerking dat van zonde van je lichaam!!
[/quote]


sorry maar ik geloof niet dat jij weet wat hypocriet is!!!!! Want hoe weet jij nou OF ik m'n haar blondeer, OF ik make up gebruik, OF Ik een oorbel heb???? Dus hoe kun jij nu bepalen of IK hypocriet ben ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Boos!

IK vind het zonde van m'n lichaam en dat is MIJN mening.

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 19:55

Suleika schreef:
haha jah idd... najah PROBEER je dan maar te ontspannen Tong uitsteken Knipoog
hahaha.
maar als je een tattoo in laat kleuren (met bijv. rood) dan wordt die kleur op een gegeven moment toch vager en moet je hem overnieuw in laten kleuren? Of waarom kiezen jullie dan voor GEEN kleur?


ik wilde ook een tattoo met een hartje in de midden (ook wel een triball) en die was dat rood gekleurd maar idd die was al duurder en na een tijdje bijkleuren enzo zal ook wel geld kosten..
ik heb nu dus gewoon een zwart (of donkere kleur) weet niet waarom maar mede doordat ie telkens bijgekleurd moet worden(zal zwart ofzo ook wel eens moeten)

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:11

helga schreef:
o geweldig, ik wil ook een triball op mijn onderrug.
maar ik heb er nog geen eentje gezien waarvan ik dacht gaafff

halen jullie ze van internet of uit de boeken bij de tattooshop.

of misschien zijn er bokkers met een leuk idee. wat voor tattoo hebben jullie Cheese!


Je kunt eens kijken op tattoo.pagina.nl
Je kunt bij heel veel sites plaatjes zien. Die van mij heb ik ook van internet afgehaald en door een ander laten zetten.

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:46

Citaat:
sorry maar wat een hypocriete opmerking dat van zonde van je lichaam!!



sorry maar ik geloof niet dat jij weet wat hypocriet is!!!!! Want hoe weet jij nou OF ik m'n haar blondeer, OF ik make up gebruik, OF Ik een oorbel heb???? Dus hoe kun jij nu bepalen of IK hypocriet ben ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


IK vind het zonde van m'n lichaam en dat is MIJN mening.



Ik geloof dat Ingrid wel iemand is die inmiddels wel weet dat je zuinig moet zijn met je lichaam(ik trouwens ook), ookal gaat het alleen maar om een tattoo.
Daar kun je ook hele lelijke infecties van krijgen, was laatst nog op tv.

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 11:54

Leuk zeg!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 13:05

Gewoon bij een goede shop laten zetten. Niet bij zo'n kwakzalver...

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 16:03

jaa dit is zeker een goede shop..
maja ik had er iets boven gezet maar zonde dat dat niet gelezen word.. mensen zien alleen te staan ik krijg een tattoo en meteen over infecties..
tegenwoordig hoef je maar buiten te lopen(gewoon een voorbeeld) en je krijgt een infectie dus

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:08

en heb je hem al ??

zelf heb ik er ook 2 en eindelijk mijn tongpiercing ( ik geloof dat ik voor die piercing banger was dan alletwee die tattoo's Lachen ) we willen wel een foto hoor als je hem hebt

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 21:53

haha ik krijg hem pas 18 december (op mijn verjaardag)
de wachtlijst was erg lang.. nu moet ik om 1 uur maar kon ik alleen om 6 uur kon ik pas 10 junuari.. nu heb ik ook meteen een verjaardagskado Tong uitsteken
mare een foto kan er wel komen hoor Knipoog

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 22:53

Hey meis leuk da je een tattoo krijgt.
Ik heb er nu 5, ook eentje op mijn onderrug. Ik heb een hoge pijngrens maar die op mijn onderrug deed echt onwijs zeer !
Heel veel succes dus !

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 15:34

haha ik heb het al gehoord Scheve mond
maja ik zie wel als ie eenmaal zit dan heb ik hopelijk niet zo heel lang pijn meer Haha!

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 15:43

Leuk joh,
Ik heb zelf ook een tattoe op mijn rechtersschouder, een paarden hoofd. Helemaal geen last van gehad