Bijzondere gebeurtenis.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Bijzondere gebeurtenis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-03 14:50

Mijn vriendin vertelde dit.

En pony van de manege ( ik heb daar ook gereden dus weet zeker dat het waar is) was ziek en werd opgehaalt met zo'n vrachtwagen.

De andere pony's kregen net eten toen ze naar de vrachtwagen werd gebracht. Nou als die eten hebben die kijken echt nergens naar. Toen stond ze bij de wagen, alle pony's naar buiten kijken en hinniken en zij ook hard terug hinniken.

Wat ontzettend mooi, dat ze dat zo aanvoelen dat afscheid. Kreeg er echt kippevel van.

Hebben ze toch een soort vermogen dat ze dat opvangen ofzo? Ik vond het echt mooi dat ze dat hebben.



Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 14:27

Goh ik krijg hier echt kippenvel van. Toch echt mooi/ontroerend om te lezen.

Owja toen Elise werd verkocht gingen we haar naar de veewagen brengen. Normaal hinniken nooit naar elkaar als ik met eentje ging rijden.Toen bracht in haar de wagen in Huilen en Bunny hard hinniken en Elise ook.
Daarna in de wagen stond ze maar te gillen naar mij Huilen Lovers Dat was opzich wel mooi als ik er bij zat was het goed. Ze leek ook helemaal slap en gebroken, ze zocht echt troost.
Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, DDDara, Donnatella, Igniss, janneke584, kimmetje26, Moonlight17, Pomski en 132 bezoekers