De verhuizing

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

De verhuizing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 02:41

Vandaag is Simba verhuist naar zijn nieuwe stal.. En het het is echt allemaal helemaal super gegaan Haha! .. Ben al om 8.15 naar hem toe gegaan en me oom kwam met de trailer om 8.30 stond hij eropp en om 8.50 stond hij in ze nieuwe stal.. Daar aangekomen was hij wel een beetje nerveus en ging in sluip gang achter me aan maar toen hij eenmaal in de stal was ging hij meteen ontspannen.. En hij liep ook NORMAAL ze stal in Haha! ... S'middags nog even terug geweest en hem in de paddock gezet.. en dat vond hij erg leuk.. En weer liep hij daarna normaal ze stal in Haha! ...
Ben helemaal opgelucht dat alles nu geregeld is..

Hier nog wat foto's van vrolijke Simba in de paddock..


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lovers

Heb niet zulke mooie actie foto's want hij bleef zo dicht (padock was heel groot maar daar heb hij maar de helft van gebruikt) bij ons in de buurt dat hij er steeds maar half op stond...

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 09:59

Hoi Roxxie, zo te zien (aan de foto's) ben je naar Daatselaar gegaan
het is daar wel super geworden he!
Alleen jammer dat hij zo veel geld vraagt in de maand (het is toch 305 euro in de maand?), want het zou voor mij ook dichtbij huis zijn en qua buitenrijden sta je op een gunstige plek, alleen jammer dat mijn portemonee dit niet toestaat Schijnheilig

Ik hoop dat je het naar je zin hebt op je nieuwe stal

Kan wel eens langs komen om te meeten?

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 11:04

Ja ik sta nu bij Daatselaar het is onderdaad 305 Euro..Het is 30 Euro meer als waar ik eerst stond.. Vind het ook veel geld maar niet in vergelijking voor wat ik er voor terug krijg..

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:11

305 EURO?? jeetje wat een geld!
simba ziet er erg goed uit, lekker koppie!
wat fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 11:14

Wat heeft hij toch een lekker smoeltje,
fijn iig dat alles zo goed is gegaan, veel succes op je nieuwe stal!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 17:47

Hij heb zeker een lekker smoeltje daar ben ik ook op gevallen Lovers
Heb net voor het eerst met hem gereden en hij was beetje heftig maar wel heel erg braaf...
Ben wel blij dat hij nu daar staat heb ik ook weer wat meer tijd voor Redna...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:19

Mooie foto's!

Lekker dat Simba nu naar buiten kan, is zeker voor zo'n jong paard heel erg goed. Ik kan me trouwens wel voorstellen dat hij even moest wennen met rijden, want er zijn toch wel weer veel nieuwe dingen te zien.

Ik vind Simba trouwens een heel mooi paard om te zien. Heb 'm gisteren even gezocht in de nieuwe stal, dus ik zag 'm lekker eerder dan de foto's Haha!. En super dat hij nu ook gewoon de stal inloopt OK dan!