Voor Madelein over de fjord

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 21:56

ah, nee ik dacht ff dat je iemand anders was, haha. Ik heb ook een fjord, leorna ( v drageset)!
( foto's:Zie op de site van heike, onder vrienden van Julius "paarden van madelein" )
Rijd jij western met Danno, of was hij nou nog vrij jong..?


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:43

'Zaliger' ehh..die snap ik niet..?
1.53.. snap ik ook net, want dan zou ik 'm toch haast wel moeten kenne, er zijn er in Ned. namelijk maar 2of 3 boven de 1.50, dacht ik?
Hoe heet die drageset? en de eigenaar? ben wel benieuwd nu! 1.53.. wow..
leo is ca. 1.46, maar moet t nog 'es goed meten op t harde, da's al erg lang geleden..leo is gedekt door een hengst van 1.49.. hmm..

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 23:49

oh bedoel je dat.. ( niet blond).. ja, drageset is helaas een paar jaar terug overleden. Vond( en vind) t echt de tophengst v/h stamboek! Een drageset van 1.53.. ja, v Bon zei wel tegen mij, dat drageset maat fokt, maar de meesten zijn dan toch maximaal 1.45-1.47. En das al vrij hoog, de gemiddelde fjord haalt dat niet, hoewel ze wel steeds groter gaan worden de laatste jaren.
Ik hoop dat via leo die maat ook in het veulen komt, pa ( Sverre x Nordal) is ook geen kleintje, dus.. wie weet!
lester ken ik niet, maar hij komt waarschijnlijk ook niet op keuringen? aangezien ik ook uit de regio Rotterdam kom..?
Hoe is lester, qua type, karakter, etc.?


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 20:50

ja, Briggen vind ik ook wel erg stoer, maar die fokt zijn niet te vriendelijke karakter helaas te veel door, en dat is jammer vind ik. 'Opa' Nordal is een echte schat, echt zo'n goeie sul.
Mijn favo hengsten vandit moment zijn ( al dan niet levend..)

- Drageset ( tja,.. "Goede wijn.."
- Reitze ( vader van veulen van leo ..: maat, luxe, maar toch genoeg fjord en vrij braaf! en Nordal-zoon)
-Faun Tor ( puur qua exterieur, want weet verder niets van zn nakomelingen)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Taucha, tienus63 en 89 bezoekers