Waarschuwing via mail

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-01 17:28

Goed bezig! Een mogelijkheid om een waarschuwing via de mail te krijgen als er een reactie op je bericht komt. Ga zo door Bart!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 17:32

Hehehe Lachen Dank je Lachen

Probleem is alleen nog dat het alleen werkt voor degene die het eerste bericht van een onderwerp plaatst. Mensen die een reactie geven kunnen dit niet.

In de volgende versie wordt dat wel mogelijk en als het goed is kan je dan ook een waarschuwing via ICQ krijgen.

Maar goed, allemaal voor later Knipoog

Als er iemand nog dingen anders/extra/minder/meer/leuker/makkelijker of mooier wil hebben dan horen we dat heeeel graag!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-01 17:36

Inderdaad jammer dat het alleen bij het eerste berichtje kan. Toch een leuke optie.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 20:25

Misschien ideetje Bart....als je meerdere berichten plaatst is het handig als je e-mail bericht vermeld op welk bericht er gereageerd is???

Knipoog

Groetjes,

Manon

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 20:42

Hmm, indeed.. Kan de text van het bericht includen natuurlijk..

Maar eeh.. Ik gebruik het zelf nooit Knipoog Is dus maar goed dat jullie erover beginnen.. Zal er wel eens naar gaan kijken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 23:39

Hihi, ik dacht eerst ook dat het handig was. Bij eurotrip.com gebruik ik het ook, daar werkt het ongeveer net zo als hier. Maar ja, hier bij bokt.nl wordt veel sneller en veel vaker gereageerd! Kom ik thuis, vind ik 18 mailtjes in m'n box waarvan er 12 meldingen van bokt.nl zijn... Dan ga ik liever rechtstreeks naar het berichtje dat ik heb geplaatst, dus ik heb 'm maar weer uitgezet. Lachen