GVD! Arme hond.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

GVD! Arme hond.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 18:32

Ik moet het even ergens kwijt....
Onze hond liep al een tijdje (paar weekjes) kreupel links voor. Hij woont bij mn zus en moeder, en die zijn er mee naar de dierenarts geweest, waar zomaar in het wilde weg artrose geconstateerd werd, zonder foto`s en bloedprikken. Ik ben toen op mn strepen gaan staan en gezegd dat ze foto`s moesten laten maken! Hoe kan je nou zoiets zonder foto toezeggen. De medicijnen die ze kreeg sloegen niet aan, integendeel ze werd er hartstikke ziek van. Vandaag dus weer naar de dierenarts en zijn er foto`s gemaakt. Wat blijkt, botkanker in een vergevorderd stadium in haar poot. Waarschijnlijk ook uitzaaiingen, maar er zijn alleen maar foto`s van haar poot gemaakt. Het zit ook nog hoog in de schouder dus amputatie is niet mogelijk. Onze arme hond, lieve hond, die al bijna 13 jaar een lichtpunt in mijn dagen is, word maandag ingeslapen thuis Verdrietig Verdrietig
Verdrietig en ik ben er KAPOT van! Mn zus en moeder hingen vandaag beiden huilend met mij aan de telefoon, en ik dus ook hier op mn werk. Heb de hele dag verder barstende koppijn gehad, Lot spookt de hele dag door mn hoofd, en ik moet bij het minste geringste bijna huilen.
Heb maandag vrij genomen, dat word een zware dag... Ik zal foto`s van haar maken en die hier plaatsen.

Dag lieve lieve lieve Lottie, ga je goed daarboven op de Bridge... Verdrietig Verdrietig Verdrietig *houdt het weer niet droog*.............


Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 19:28

Dank jullie wel voor de lieve berichten...
Ik ga er zo na het eten heen, en van het weekend ook een paar keer en maandag zo lang als nodig.

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 11:37

Zullen we hier PLEASE geen ruzie gaan maken? T is al erg zat zo...

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 20:54

Anoukie schreef:
Heel veel sterkte Miek Ach gut, ik leef met je mee en in gedachten ben ik bij je. Sorry dat ik het niet eerder heb gelezen,...


Daar kon jij ook niks aan doen meid...

Morgen is De dag, ik zie er zoooooo tegen op.. Huilen

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-03 23:12

Rosiewozie schreef:
we zijn nog altijd met zijn tweeen die hier op bokt zijn die er moeite mee hebben hoor...
Maar toch ook bedankt. Ik zie er ook heel erg tegenop. Maar het is wel het beste voor dr.


Mijn kleine zussie...! Ach gut Ach gut Ach gut Lovers

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 00:01

Lieve mensen, alvast bedankt ook namens mn zusje voor alle steunende en lieve berichten van jullie...! We zullen ons best doen morgen sterk te zijn, en Lotte een fijne laatste dag te laten beleven en rustig tot het einde te komen...
Mijn laatste wens is alleen dat het morgenavond niet regent en waait als we de hond in de tuin moeten begraven... dat is meteen zo macaber dan... Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Benzz, Lisa_22, LisaVH96, pluklief en 153 bezoekers