kaartsysteem

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mystylove
Berichten: 262
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Hoogland

kaartsysteem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 18:11

Kreeg ik gister van school (Eckart college) een kaart mee.
Hebben we nou een systeem dan kun je controleren of de leerlingen er zijn. Ik zal het ffkes uitleggen.
Als je `s morgens ik het klaslokaal komt, dan moet je langs een kastje gaan met je kaart en dan sta je geregistreerd als op school zijn en dus niet te laat:?
Maar als dan de docent binnenkomt en die moet met een sleutel erlangs halen en als jij later als de docent binnenkomt en langs het kastje gaat ben je te laat zelfs als de tweede bel niet is gegaan.
IK vind het stom!!! Boos! Hebben ze nog niet genoeg aan een stom klassenboek. Ik weet niet wat de andere Eckart kinderen die hier zijn van vinden maar ik vind het dom! En als je pasje kwijt bent kun je ff lekker een nieuw pasje dokken voor tien euro.
Zo dit is er uit

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:18

Had het al gehoord van mijn buurmeisje, (zit ook op t Eckart) lovemidnight hier op bokt. Vind het wel heel raar hoor. Vooral dat je dan 10 euro moet gaan betalen als je hem kwijt raakt. Maarja, zo leer je wel weer wat verantwoordelijkheid. Schijnheilig

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:20

Beetje een raar systeem Verward

Mystylove
Berichten: 262
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Hoogland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 18:20

Ja maar normaal kunnen ze ook controleren als je er bent en ze vinden er toch weer fraude op