ik krijg een tattoo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 18:58

Wat ga je laten zetten?? Mijn eerste tattoo is een tuigpaardje op mijn linkerschouder Lachen (Hanky Panky Am*dam), 2de is het hoofd van een eenhoorn met een roosje in zijn mond op mijn rechter bovenarm Lachen ( Bob Rotterdam gezet op Lowlands) en mijn derde en tot nu toe laatste is een plectrum (je weet wel zo'n plasticje waar je gitaar mee speelt Tong uitsteken ) van Live op mijn linker borst Bloos! (tattooshop Hilversum)

Ik wil er nog heel graag 1 van Miro maar heb nog geen geschikte foto waar Miro echt mooi op staat en ook de plek waar ik die wil laten zetten is nog niet helemaal duidelijk Verward

-X- Anja

**Look where all this talking got us baby!!**


AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:22

Hihi ik ben ook 7 Mei jarig Haha!

**Look where all this talking got us baby!!**

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:44

Ik wil zo vreselijk graag een tattoo erbij van Miro's hoofd maar ik zou eigenlijk eerst eens een tekening moeten laten maken en dan daar vanaf een tattoo... En dan nog bedenken waar Verward Ik heb er al 1 op mijn rechter bovenarm, linker schouder en linker borst Haha! Ik vind aan de binnen kant van mijn enkel ook super mooi of op mijn kuit maar daar moet ik nog ff goed overnadenken Knipoog

**Look where all this talking got us baby!!**

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, anoushka, Mark0919, MirjamRobin, sterregoud, Titsia, vierspan en 44 bezoekers