leuke dag gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-01 22:39

ben weer naar Gerald geweest, ik was er als eerste en heb toen gelijk de paardjes gevoerd. Toen kwam Saskia en zijn we samen gaan uitmesten, lekker rustig aan want Gerald was er toch nog niet. Marengo en Gambler hebben we lekker in de paddocks gezet, ff de beentjes strekken. Toen kwam Gerald, hij ging bezig met Celano en ik mocht lekker gaan wandelen met onze stoere gambler hengst!!! lekker laten grazen, hij had t wel naar zn zin. alleen was t een beetje drassig en daar houdt meneer niet zo van. Je zag m gewoon moeilijk kijken toen ie natte voetjes kreeg... Scheve mond\ Ondertussen had Saskia Marengo klaargemaakt, Gerald kon toen met Marengo bezig en Saskia ging Celano afverzorgen, toen ben ik teruggelopen met Gammie en heb m gepoetst en opgezadeld. Komt gerald terug, zegt ie dat ik Gam wel vast los mag gaan stappen in de bak. (ikke helemaal heppieheppieheppie *LOL* )want gambler is zoooooo'n schatje!!!! Lovers naja ik had m dus lekker losgestapt, Gerald ging daarna erop en heeft m een kwartiertje gereden en toen was t weer genoeg. Gambler afverzorgd en in zn stallie gezet.
hihi we hadden ook nog allebei 2 plantjes van Gerald gekregen, omdat ie t zo fijn vindt dat wij m steeds helpen. En hij wou eigenlijk binnenkort een buitenrit gaan maken met zn allen, had al helemaal zitten bedenken wie er op welk paard zou gaan en nu is er MKZ.... Huilen Huilen Maar als t voorbij is gaan we t alsnog doen!!!! Party!! Party!!
en nu ben ik helemaal moe maar heeeeel blij. Moest ook zo lachen om Gerald, hij weet dat ik meestal op fjorden/tinkers rij, zegt ie toen ik op Gam ging:"Pas op hoor, nu zit je op een Z2 paard!!" *lol*

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:50

cool zeg! Cool

das inderdaad echt lekker een leuke dag! Pling

ikke moest werken Misselijk

maar daarna heb ik lekker op anoes gehobbeld en met vero gekletst(eigenlijk hebben we meer gekletst dan gereden Party!! )en daarna tink gelongeerd en verzorgt en met de honden gespeeld dus toen was ik ook weer heppieheppie *LOL* *LOL* *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 08:40

AAAAAAAAAAH lekker zo'n dag he?
Vond het wel erg leuk dat hij zei dat ik ook een dagje mocht komen Lachen
maarja voorlopig heb ik het veel te druk met onze stal... pfff en ik had vakantie!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 10:39

We zitten op mijn werk midden in een vehuizing. We gaan samen met een andere dierenart een combinatie-praktijk beginnen. Heb vrijdag dus tig dozen ingepakt, en gister weer uitgepakt. Vandaag blijf ik thuis (strakkies even paardrijden) en dan gaan we morgen schoonmaken. Dinsdag moeten we weer van start. Krijgen een nieuw omputerprogramme, moet ik ook nog kennis mee maken....

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 10:45

Heerlijk dat je zo'n leuke dag hebt gehad en dan ook nog een plantje......toch een teken dat het echt gewardeerd word...... Lovers .

Jacqueline

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 11:58

Gaaf he, echt zo'n 'geniet-dag' Party!! . Die had ik toen ook, want via Horses.nl, de chat, kende ik Queen (zo heet haar pony), en zij ging samen met haar vriendin met mij mee naar Pie gisteren. Heel leuk, want ze ging mij 'les' geven. Pie en ik zaten al snel te hijgen want we kregen geen seconde rust, telkens opnieuw weer wat doen, opnieuw doen, doorgaan met die achterhand eronder, af en toe echt Frusty Frusty !! Maar uiteindelijk ging het dan toch stukken beter. Jammer genoeg moesten de meiden nog naar Queen, en ik heb nadat ik Pie had laten afkoelen hem in de wei gezet en ging uitmesten. Ondertussen waren Jasmin en Nicole gekomen en hadden Pie's 'verloofde' Isa opgezadeld. Dat ze ooit zo hoefbevangen is geweest was echt niet te merken!! Ze was zooooooo energiek, en gedroeg zich als een Clown !! Wij allemaal blij, hopelijk kan ze ooit (als haar conditie iets beter is) bij de manege in een les lopen... Cool !
Daarna moesten we echter de wei uitmesten, er lag een beetje veel mest in. Dus met kruiwagen de groooooote wei door, ff drie kruiwagens met mest eruit gehaald... en nog wat uit de buitenbak. Toen nog paarden eten geven en vegen. Mijn rug voelde ik wel naderhand... Boos! .
Maar toen kreeg ik een complimentje bij het naar huis gaan van de eigenaresse dat alles er zo netjes uitzag, en bedankt voor het werk in de wei enzo, dus ik blij. Ik mag dan ook wel erg veel met Pie, dus ik doe het graag voor haar Knipoog . Een dag hard gewerkt dus, en ik ging dan thuis ook meteen Chili con carne maken! Heerlijk zo'n beloning... Doei! Dorine.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-01 14:28

echt heerlijk he Dorine... Lachen Ik kan er dus weer de hele week tegenaan, en dan zaterdag weer naar Gerald. ben echt wel blij dat ik daar mag komen!! Lachen Lachen *LOL*