how to loose a cat in 10 minuts

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

how to loose a cat in 10 minuts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 12:30

Nou vandaag gingen esther en ik onze katjes ophalen. We hadden er twee meegenomen. Esthers broer reed naar dat adres toe.
Ze zijn echt zo lief, kei schattig hoofdje, wij helemaal enthousiast.
Van die mensen hadden we een kattenreismandje meegekregen, maar die moesten we wel terug brengen.
Dus wij stappen uit de auto... *KRAK* het deurtje van dat reismandje breekt af......*VOEM* weg katten!!! Scheve mond
Tijdje naar gezocht en esther had met blikje staan rammelen, maar we konden ze niet meer vinden. Een aardige buurvrouw van esther had ook nog meegeholpen Ach gut
Maar het was tevergeefs Scheve mond Verdrietig
We hadden dat reismandje voor bij esther neergezet en veel brokjes ingedaan, en nu hopen dat ze terug komen. Maar dat zal wel niet want ze kennen ons of dat huis helemaal niet! Kei zielig, nu zitten ze zo in de kou... Ach gut

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:40

Ah ik hoop dat je ze vind, heb je geen briefjes opgehangen?
Of bij de dierenambulance geinformeerd?
Laatst bijgewerkt door jacje op 24-10-03 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 12:42

nee ze zijn nog maar twee uurtjes weg. En daarachter licht een bos dus denk niet dat ze snel onder de auto komen. Heb nog geen briefje opgehangen!! wacht ff op esther.. mar ze komt maar niet online Boos! Knipoog

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:44

Ik hoop dat je ze vind hoor met deze kou.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 12:47

ja dank je! wij ook... maarja eerst maar es zien dat we ze kunne vinden (als dat al lukt)

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:50

Heb je het niet in de buurt gevraagd waar je ze kwijt bent geraakt?

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:51

Huilen Huilen Ohh echt zo sneu waar zoude ze nu uithangen? Het is zo koud en ze weten helemaal niet waar zijn....
Ik hoop dat ze naar hun vorige adres lopen, das wel een eind maar dan weten we iig waar ze zijn...
Ik zal zo die mensen eens bellen.... Scheve mond

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 12:51

ja een vrouwke die woonde twee huizen langs esther, die had ze een paar keer zien rennen. En ons de weg gewezen. Maar voordat we er waren zaten ze alweer ergens anders. En de overburen van esther kwamen langs in de auto en die zei dat we achter het huis mochten zoeken.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 12:52

Mareska schreef:
|( Huilen Ohh echt zo sneu waar zoude ze nu uithangen? Het is zo koud en ze weten helemaal niet waar zijn....
Ik hoop dat ze naar hun vorige adres lopen, das wel een eind maar dan weten we iig waar ze zijn...
Ik zal zo die mensen eens bellen.... Scheve mond


ohjah idd.. das wel zo fijn voor die mensen dat ze weten wat er mee gebeurd is Scheve mond jeetje echt oliebol is dat gewoon... wat als ze nou nergens te voorschijn komen? Verdrietig

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:52

wilfredlover schreef:
Heb je het niet in de buurt gevraagd waar je ze kwijt bent geraakt?

Ja de halve buurt stond voor het raam te geiten en te wijzen waar ze heenliepen, maar tevergeefs... Verdrietig

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:57

Oei das minder dan word het wel moeilijk.
Ik hoop echt dat je ze vind, misschien zijn ze wel op muizenjacht.

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 12:59

ja wie weet... maar volgens mij kennen ze dat niet echt -> muizenjacht. Maarja we zien wel... anders wachten we tot na de winter met nieuwe jonge katjes halen.

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:03

Suleika schreef:
ja wie weet... maar volgens mij kennen ze dat niet echt -> muizenjacht. Maarja we zien wel... anders wachten we tot na de winter met nieuwe jonge katjes halen.


Of je neemt ze mee in een vervoersbox en dat je ze dan bij je thuis binnen houd.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:05

Geloof er niks van. Waarom ben je dan nu niet aan het zoeken en zit je al een half uur op je krent achter de computer?

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 13:08

Billy schreef:
Geloof er niks van. Waarom ben je dan nu niet aan het zoeken en zit je al een half uur op je krent achter de computer?


hoezo geloof ke er niks van!!! Boos! Boos! wat heeft het voor nut om te gaan zoeken, dan kun zolang zoeken tot je een ons weegt maar volgens mij vind je ze dan toch niet!!!!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:08

Billy schreef:
Geloof er niks van. Waarom ben je dan nu niet aan het zoeken en zit je al een half uur op je krent achter de computer?

Uhh hallo die beesten kunnen overal zijn, we hebben al een half uur gezocht, gerammeld met voer enzo ze kwamen niet, maar dat is logisch, want ze kennen de omgeving niet, komen net uit de auto, vreemde omgeving dus allemaal best onrustig, en dan rennen ze zo hard mogelijk weg, die kunnen dus overal zijn

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 13:08

kunnen hoogstens net als wat wilfredlover zei bij de dierenambulance of dierenasiel ofzo informeren!

en waarom ik trouwens ook thuis zit: ik ben al de hele tijd, vanaf 9u smorgens op aan het passen. Op een kindje van 1.5. Hij was toestraks ff meegegaan in de auto, even katjes ophalen. Maar kan met da arme kind toch nie heel schaijk af gaan struinen.!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:12

Vangkooi lenen bij de dierenbescherming of dierenambulance!

Ik denk dat je dan zeker goede kans hebt!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:14

Llewella schreef:
Vangkooi lenen bij de dierenbescherming of dierenambulance!

Ik denk dat je dan zeker goede kans hebt!

Is dat een aparte kooi? We hebben die "kappotte" kooi bij ons op de oprit staan met brokjes erin en om de 10 min ga ik naar buiten of ik ze daar nog zie met mijn brokjesbakje wat rammelt, maar ik zie geen kat....

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:32

Weten jullie al wat meer of zijn jullie nu aan het zoeken?

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 13:44

esther is nu aan het zoeken volgens mij. Ze zei net via msn dat ze hem vast had maar nou issie weg zei ze. Dus ik denk dat hij uit haar handen is gesprongen. oliebol!!!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 13:51

Hij is idd weer uit mijn handen gesprongen toen is hij bij ons het hek overgeklommen toen ben ik naar de buren gegaan, en de achter buren maar daar waren ze niet weer, dus ben ik ze weer kwijt ik ga dalij kweer verder zoeken...

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:39

jeetje..ik hoop dat je ze weer kan vinden zeg..arme beestjes...

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:44

Mareska"]
[quote="Llewella schreef:
Vangkooi lenen bij de dierenbescherming of dierenambulance!

Ik denk dat je dan zeker goede kans hebt!

Is dat een aparte kooi? We hebben die "kappotte" kooi bij ons op de oprit staan met brokjes erin en om de 10 min ga ik naar buiten of ik ze daar nog zie met mijn brokjesbakje wat rammelt, maar ik zie geen kat....
[/quote]


Dat is een soort vriendelijke muizenval maar dan voor katten.

Als ze erin gaan kunnen ze er niet meer uit, je doet wat lekkers in de kooi en dan maar duimen dat ze dom genoeg zijn Knipoog

(Ik hoorde vorige week bij de kattenopvang dat katers hier eerder intrappen dan poezen, katers lopen gewoon teveel hun neus achterna Knipoog )

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:55

ow ow ow!! Dit is ook echt weer zo'n aktie voor jullie 2-en (ik was er niet bij hoor!!) Haha! En toen ze uit het hok sprongen was de eerste reactie lachen en toen erachteraan Knipoog maar ik denk niet dat je die nog terug krijgt ze waren wel kei mooi 2 van die lapjes poezen echt schattig!