Vandaag is het precies 3 maanden geleden ....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Vandaag is het precies 3 maanden geleden ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 19:39

.... dat ik Jerai moest laten inslapen.

Precies 3 maanden geleden dat ik afscheid moest nemen van mijn beste maatje.

Ik mis haar iedere dag nog. Ik denk er nog zó veel aan, ik kan het moeilijk loslaten.

Iedereen lijkt het langzaamaan te vergeten, en dat begrijp ik ook wel, voor anderen betekende ze natuurlijk niet wat ze voor mij betekende.

Het is ergens zo dubbel, ik ben wel heel blij met mijn nieuwe pony Safir, hij is vreselijk lief en hij gaat heel hard vooruit leert heel snel, maar ik mis de hechte band die ik met Jerai had.

Vervolgens vind ik dat weer oneerlijk van mezelf tegenover Safir, hij kan daar ook niks aan doen. Ik weet ook dat het tijd nodig heeft en dat ik op den duur met Safir ook een band zal krijgen.

Ik vind het zo dubbel, ik ben hartstikke gek met Safir, ik ben echt heel erg dol op hem en het is ook een schat, maar aan de andere kant ben ik nog zó vaak met Jerai bezig.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl



Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 19:49

Over mijn beslissing twijfel ik ook niet, ik vind het alleen zo dubbel. En ik ben echt supergek met Safir, maar ik heb ergens het idee dat ik hem misschien tekort doe door nu nog steeds zoveel met Jerai bezig te zijn. Dit klinkt misschien heel onlogisch, maar zo voel ik het nu eenmaal.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 15:43

Iedereen bedankt voor de reacties. Het is inderdaad zo dat ik me misschien nog schuldig voel tegenover Jerai.

Afgelopen zondag had ik mijn eerste wedstrijd met Safir. Ik heb hem nu dus 2 maanden. We hadden 158 en 163. Dit terwijl ik vreselijk nerveus was. Dat ik die punten had, kwam puur omdat Safir zo vreselijk braaf liep en hard zijn best deed. Ik was vreselijk trots op hem en blij met hem. En toen voelde het net alsof ik Jerai veraadde, alsof ik door op dat moment zo trots en blij te zijn met Safir, Jerai "opzij schoof".

Het slaat misschien nergens op, maar het is zo moeilijk om dat gevoel om te schakelen. Of zelfs te omschrijven. Ik hoop inderdaad dat het met de tijd zal verbeteren. Niet omdat ik Jerai wil vergeten, maar omdat ik ook met de volle 100% van Safir wil genieten.

En inderdaad de band die ik met Jerai had, zal ik met Safir nooit krijgen. Dat kan ook niet, want Jerai was Jerai en Safir is Safir. Ergens besef ik dat ook wel, maar ik mis Jerai gewoon nog vreselijk.

Ik denk ook dat ik de dingen met Jerai ook mooier maken dan dat ze waren soms, ik heb nu het idee dat ze nooit lastig was, altijd braaf etc. maar ik hield altijd een schrift bij en dan lees ik weleens dat ze zich niet liet vangen, eigenwijs was, etc.

Ik besef ook heel goed dat het met Jerai gewoon niet meer verder kon, ik moest er voor haar wel een punt achter zetten, maar ik heb het er nog steeds heel moeilijk mee. Ze was al zo vaak ziek geweest, werd altijd weer beter, en dan blijkt dat ze toch ongeneeslijk ziek is.

Iedereen iig bedankt voor het lezen.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, maitestar23, Plus_en_Min, vidya en 133 bezoekers