*snik* Baloe is dr slechter aan toe dan ik dacht..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Machie

Berichten: 15993
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

*snik* Baloe is dr slechter aan toe dan ik dacht..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 21:22

Gisteren was de VA bij Baloe, omdat ie nog gechipt moest worden, en ik volgend jaar wel endurance met hem wil starten...

Kwam z'n ataxie nog ter sprake. Verdrietig Hij heeft het dus toch vrij ernstig, hij corrigeerd zn eigen benen niet, als je ze over elkaar zet.... En met kort draaien tikt hij wel met zn voorhoeven tegen elkaar aan...
En als zn spier opbouw met 1 jaar niet echt veel beter is, moet ik hem voor de veiligeheid van ons allebij laten afmaken Huilen Huilen
Zelf zie ik het allemaal wel n beetje positief, want hij is er de afgelopen maanden in spieropbouw al heel erg op vooruit gegaan! Buitenritjes zijn geen probleem voor hem, zolang ik er meer op verdacht blijf dat hij sneller kan vallen dan een ander paard. Dus trainen voor endurance kan nog vrij goed, buiten schrikt ie toch niet snel...

Maar het verklaart waarschijnlijk wel waarom hij zo'n hekel heeft aan het rijden in de bak. Hij heeft er gewoon vreselijk veel moeite mee om de volte goed op te komen enzo. Maar stapje bij stapje gaat het wel steeds beter!

Het vreemde van die knol van mij is, dat in-uit-jes springen voor hem geen problemen opleveren, terwijl ie dat met zn ataxie eigenlijk niet zou moeten kunnen...
Ach, jullie zullen wel denken, je hebt het paard gekocht, en toen wist je ook dat ie atactisch was, dus je kunt het verwachten. Maar als je het zo hoort komt het echt hard over!
Maar ik hou de hoop erin! Mijn paardje en ik komen er wel door!
MAar mn verhaal moest ik ff kwijt, zat er redelijk mee in mn maag!

Maar zn enting heeft ie weer gehad, en een chip heeft ie ook! Dus die endurance gaan we samen proberen!


Machie

Berichten: 15993
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-03 22:57

het was ook klote nieuws Huilen
Baal hier echt van, want tot wanneer kan je zeggen dat het leven voor je paard beter is dan niet....

Machie

Berichten: 15993
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-03 11:21

Allemaal bedankt, doet me goed dit te horen!

Ingrid: Ik weet dat hij met buitenritten geen moeite heeft! En daaar geniet hij ook van.

Anya: ik denk idd dat ik leontien er nog een keer bij haal. En verder rijdt ik hem gewoon lekker buiten! Daar geniet hij was, en ik ook Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Contemplate, Elegance_, GoogleAdsense, Jet, KleinBoefje, lina1998, SunnyHorse, vilheide en 100 bezoekers