vlooienmarkt---> geluk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

vlooienmarkt---> geluk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 18:21

ik vind het gezellig om zo nu en dan met een goeie vriendin van me wat te gaan snuffelen op de vlooienmarkt!
en nee dat is niet vies, er zitten geen vlooien Haha! alleen wel veel buitenlanders Scheve mond
het is gewoon gezellig en heel erg leuk om in de troep van anderen te neuzen !!
ik heb zowaar iets leuks gevonden !!!!
lange chaps, zwart, gloednieuw, en IN MIJN MAAT !!!
ik heb ze dus meteen gepast en ze kostten maar 15 euro, ikke dus nog eens afgepingelt naar 12.5 euro Haha!
super toch???
ik heb al zo vaak zoveel leuke rommeldingetjes gekocht, en af en toe heb ik geluk met iets nieuws zoals die chaps!!!
ik koop meestal ook varkens beeldjes/spaarpotjes e.d. op zulke markten

ik heb vandaag ook een furby gekocht (had er al een, maar goed) voor maar een paar euro'tjes !! en hij werkt nog eens goed ook nog, hij zit nu met mijn andere furby te ouwehoeren Vingers aflikken
en kheb een doos met nieuwe pennen gekocht, en zakjes voor voetenbadjes (soort badzout met kruiden zeg maar, speciaal voor je voeten !)
en een nog nooit gebruikte telefoonhouder voor in de vrachtwagen Lachen
whaha en voor een vriendin van me een hamsterbedje whahaha LOL echt je vind er de raarste en leukste dingen voor zo weinig geld!
mijn vriendin had een nieuw truitje met batman teken erop (daar had ik laatst voor haar neus de laatste van weg gekocht,lol , dat was nl bij een zgn handelaar,er staan nl ook altijd mensen met nieuwe spullen zoals deze! )
ook had ik een mooi paardenboekje,met stickers,pennetje en paardenetui gevonden (ook nieuw in verpakking) voor mijn kleine achternichtje dat vandaag bij ons langskwam!
en ook een my little pony (nep) in verpakking met borsteltje enzo erbij...kind helemaal blij!!! en kostte mij niet meer dan 1,5 euro!

sorry dit moest ik gewoon ff kwijt!
vooral van die chaps, die kosten in de winkel toch al gauw boven de 50 euro!!!

sHaKiEjLaVeR
Berichten: 1432
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 18:57

crossmonster schreef:
ik vind het gezellig om zo nu en dan met een goeie vriendin van me wat te gaan snuffelen op de vlooienmarkt!
en nee dat is niet vies, er zitten geen vlooien Haha! alleen wel veel buitenlanders Scheve mond
het is gewoon gezellig en heel erg leuk om in de troep van anderen te neuzen !!
ik heb zowaar iets leuks gevonden !!!!
lange chaps, zwart, gloednieuw, en IN MIJN MAAT !!!
ik heb ze dus meteen gepast en ze kostten maar 15 euro, ikke dus nog eens afgepingelt naar 12.5 euro Haha!
super toch???
ik heb al zo vaak zoveel leuke rommeldingetjes gekocht, en af en toe heb ik geluk met iets nieuws zoals die chaps!!!
ik koop meestal ook varkens beeldjes/spaarpotjes e.d. op zulke markten

ik heb vandaag ook een furby gekocht (had er al een, maar goed) voor maar een paar euro'tjes !! en hij werkt nog eens goed ook nog, hij zit nu met mijn andere furby te ouwehoeren Vingers aflikken
en kheb een doos met nieuwe pennen gekocht, en zakjes voor voetenbadjes (soort badzout met kruiden zeg maar, speciaal voor je voeten !)
en een nog nooit gebruikte telefoonhouder voor in de vrachtwagen Lachen
whaha en voor een vriendin van me een hamsterbedje whahaha LOL echt je vind er de raarste en leukste dingen voor zo weinig geld!
mijn vriendin had een nieuw truitje met batman teken erop (daar had ik laatst voor haar neus de laatste van weg gekocht,lol , dat was nl bij een zgn handelaar,er staan nl ook altijd mensen met nieuwe spullen zoals deze! )
ook had ik een mooi paardenboekje,met stickers,pennetje en paardenetui gevonden (ook nieuw in verpakking) voor mijn kleine achternichtje dat vandaag bij ons langskwam!
en ook een my little pony (nep) in verpakking met borsteltje enzo erbij...kind helemaal blij!!! en kostte mij niet meer dan 1,5 euro!

sorry dit moest ik gewoon ff kwijt!
vooral van die chaps, die kosten in de winkel toch al gauw boven de 50 euro!!!


ik heb ook een furby en die heb ik al heel lang maar ik had een hlee tijd terug de batterijen eruit gehaald want ik gebruikte m niej meer maar nu was er een vriendin bij me en heb ik m weer aangezet:P echt lollig joh:P:P enne leuk dat je chaps heb gekocht~!!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 19:00

whaha ja ik lach me rot om die furby's!!!
vooral omdat ze echt tegen elkaar doen ouwehoeren !! Verward echt knap gedaan vind ik , want ze praten elkaar na enzo en ze zingen tegen elkaar Verward echt heeeel apart!
en die lange chaps, daar had ik echt veel geluk mee, die waren nog nooit gebruikt! en van goede kwaliteit! en dat voor dat geld Tong uitsteken
khad eik niets moeten zeggen en ze voor 25 euro op internet moeten zetten Tong uitsteken

Alja

Berichten: 25583
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 19:45

dat is nog eens een lekker koopje, ik kom zul;ke dingen nou nooit tegen!!!!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-03 14:51

whaha dan moet je eens vaker naar zo'n markt gaan !
nou hebben we hier in oss wel altijd een hele leuke en gezellige , nl :
de carbootsale!
die is elke tweede zondag van de maand en dan komen mensne dus met hun auto afgeladen met rommel daar langs een groot meer te staan, en mogen ze hun spulletjes dus rondom de auto uitstallen,dus vanuit de kofferbak (carboot Haha! )
je komt vaak zoveel leuke dingen tegen!!! ook zie je veel caps en kinderpaardrijlaarzen(Ideaal natuurlijk want die groeien overal zo weer uit! )