Trots op Quinto

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 22:25

ben trots op Quinto. nadat ik vandaag eerst alle paarden die op stal staan had gevoerd, de stallen opgestrooid en vers water en hooi had gegeven, de auto met trailer een stukkie naar voren had gereden, ben ik Quinto gaan poetsen. na het poetsen een stukkie over het terrein gaan lopen. toen ik langs de trailer kwam dacht ik ineens van he, kan vast wel een keer weer oefenen met Quinto in de trailer. hij heeft al 2 keer eerder in zijn leven in de trailer gestaan. 1 keer met mams naar de keuring en 1 keer helemaal alleen naar de dierenarts. beide keren in een 1,5 paardstrailer. nu dus in een tweepaards. heel voorzichtig zette hij zijn voorbenen op de klep en keek en snuffelde wat rond. ik stond zelf al in de trailer en praatte zacht tegen hem. en ja hoor daar kwam meneer. Lovers stapte er zo in. wel meteen van zich af poepen *LOL* maar niet uit zenuwachtigheid. had geen brokjes bij de hand dus heb hem maar uitvoerig met mijn stem beloond en klopjes op zijn hals. toen ook netjes achteruit er weer uit. (in de 1,5 draaide hij zich altijd om) daarna toch gauw wat snoepjes gepakt en nog een keertje de trailer weer in. nu liep hij direct door naar binnen. snoepje gegeven Lachen gauw een foto gemaakt van zijn hoofdje en toen er weer uit. met de foto maken stond hij helemaal los en bleef ook keurig staan. ook de 2e keer keurig netjes achteruit gegaan. ben zo trots weer op mijn kereltje, zo jong nog en eigenlijk nergens bang voor Lovers daarna lekker op stal gezet en nog wat eten gegeven en een dikke knuffel. toen Crosby uit de wei gehaald voor de les en op de trailer gezet. de les met cros ging poedersuiker. mijn instructeur liep te drammen dus ben kwartier voor tijd maar gestopt. nou ja cros uitgestapt en op de trailer gezet. volgende keer beter denk ik maar Lachen

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 22:37

mwah cros is al bijna 2 weken niet echt fit. weet niet wat ie heeft. wil best de da bellen, maar heb geen geld om dat ook te betalen. betaal de paardetandarts ook al zelf en die komt deze week ook. (aangezien de eigenaar het maar onzin vind betaal ik hem) en om de ook nog eens de da te moeten betalen terwijl het niet mijn eigen paardje is Verward heb het er op zich best voor over, maar niet als ik al zowat rood sta en nog veel moet afbetalen deze week.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 15:22

tja ze hebben het geld wel maar vooral de boer is overal wat te laconiek in. en hoeft er dus geen da bij Cros te komen. maar ja als hij over een week nog niet helemaal fit is dan bel ik toch maar.

maar inderdaad nog 2 jaartjes en dan kom ik met Quinto lekker jouw kant op *LOL* hij was echt zo lief en braaf. Lovers

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-01 15:48

mijn instructeur begon te drammen dat ik Cros een paar tikken moest verkopen omdat ie te langzaam op de hindernis afging en er ook een keer langsging. dat weigerde ik en zei dat cros niet helemaal fit was. toen begon mijn instructeur meteen te drammen dat ik dan maar moest stoppen en eigenlijk niet naar les moest komen enz. en dan vroeg ie wat ie had, dus ik : ja weet ik veel ben geen da. en ben de les ook maar direct uitgegaan. dat gezeik van die vent af en toe. tja en dat ie er langs ging was mijn eigen schuld ik had mijn been buitenbeen er niet goed aan dus toen dacht cros van bekijk het maar. maar ja dat zag bert dus niet. en tja hij is wat slomer maar wil op zich wel werken voor me dus waarom dan perse laten staan (dan begint de boer weer te drammen dat ik te weinig rij Boos! )

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-01 17:03

he nouk, laat olympic maar even met Quint babbelen, misschien helpt dat *LOL*

ben inderdaad erg blij dat ie me zo vertrouwd. hoop ook dat dat zo blijft. Lachen

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pallatin, Pierus, Runa, Supertje, vidya, Zick_Zack en 92 bezoekers