Na tijdje eindelijk weer les gehad..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Na tijdje eindelijk weer les gehad..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 10:02

Hallo allemaal

Mayo en ik rijden Kas natuurlijk pas sinds een tijdje weer helemaal. We hebben het lekker rustig opgepakt en donderdag heb ik mijn eerste lesje weer gehad. En dat was maar goed ook. Want het ging helemaal niet lekker voor mijn gevoel, ik had de hele week een “dip” week. Boos! Het idee dat je benen swiebelen, dat je niet mooi rond kan rijden.. grrr je kent het misschien wel.

Nou goed normaal rij ik donderdag avond altijd mee in de groepsles bij ons op stal. Nou afgelopen donderdag kon ik weer meerijden, na 3 weken ongeveer.
Ik al lang blij dat ik weer een streng oog op me had, want dan ga ik beter functioneren. Schijnheilig

Nou de les ging erg lekker.. Ik krijg zo super les daar.. ik leer er elke keer weer, en ik had eindelijk zelf ook weer een beetje een goed gevoel over hoe ik gereden had. Weg dat idee van swiebel beentjes.
Kas liep ook erg fijn, hij had erg goed zijn best gedaan om fijn te lopen. Dus ik was weer helemaal tevreden en had weer een Big Smile!! Haha! Haha! Haha!

Gisteren had ik les van Merilyn, in de buitenbak… En ik had al een tijdje niet in de buitenbak gereden dus ik zat meteen al te piepen dat ik eerst even moest wennen hoor. Haha. Maar gelukkig werd me duidelijk gemaakt.. alles mag niets moet! Dus ja..

Nou toen Kas lekker los gaan maken.. op rechts nog steeds helemaal vast, op links veel meer ontspannen. Dus goed oefenen op rechts en als afwisseling even lekker ontspannen rondje linksom..

Het ging steeds beter… En ik heb nu echt leren doorzitten!!! Ik heb de halve les denk ik doorgezeten. Jaaa ik was weer helemaal blij, want ik had weer een goed gevoel. *LOL* *LOL* *LOL*

Vanavond moet ik het weer even zelf doen, maar met alles ik donderdag en gisteren heb gedaan ga ik gewoon lekker verder oefenen daarmee! Lachen

Einde verslagje………… hihi

Groetjes een weer helemaal gelukkige Littleghoul! Haha!

Doei, doei

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 09:07

Goed zeg, echt een kick is dat dan Ga je nu door met lessen?

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 09:13

Ja ik had alleen tijdje geen les gehad door zijn hoefzweer.

Maar zolang hij goed loop heb ik gewoon elke week les!

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 12:09

In de les gaat het altijd veel fijner dan als je zelf aan de slag gaat daar kan ik over mee praten Lachen
Fijn dat kas weer helemaal de oude is!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 13:02

daar ben ik meeeens.als ik les heb (eens in de zoveel tijd) gaat het ook onwijs lekker!en dan die dag daarna lukt het weer helemaal niet!