Tinker

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-01 23:45

jeetje wat een poepie.
Echt een heel leuk dier.....enne die wintervacht daar moet je ff doorheen kijken..dan is ze straks in de zomer alleen nog maar mooier.

Als je je tinkertje hebt aan welke kant van Apeldoorn komt hij/zij dan te staan?

groetjes van Jacqueline


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-01 23:59

Ja ik kom ook uit Apeldoorn en mijn paardjes staan in Beekbergen dus dat is dicht bij loenen.......toevallig.

Misschien kom ik je nog wel eens tegen in de bossen hahaha
Of wie weet kunnen we ooit een keertje samen in de bossen gaan rijden....!!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-01 00:02

Ga jij je tinker op een pension stal zetten?

Wij konden een maandje geleden ook nog een weilandje huren in loenen met een stal!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-01 10:14

He kim

mijn fjord staat dicht bij de engelanderweg, ken je de smittenberg, daarnaast is ons weiland (niet ertegenover)daar staat 1 fjord en 3 shets.
Is jouw familie van Laar?
Ik weet namelijk dat die een fjord in pension hebben.
Waar staan jouw paarden precies in wenum want ik heb voor een paar jaar terug ook een paard in wenum gehad, bij de fam Buitenhuis, ik weet niet of je dat wat zegt.

nou ik hoor wel groetjes van Jacqueline


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 22:41

ja dat klopt...heb je ze wel eens zien staan het is 1 fjord en 3 shets....1 bonte shet en 2 zwarte, goh toevallig he.
Ik heb vroeger nog bij die meiden op school gezeten en bij ze in de les gereden toen was het nog finmarke.
Wij hebben er trouwens sinds kort een weiland bij en dat is achter van laar....aan de konijnenkamp (ken je dat aan de rand van het bos).
Achterkant van hun huis zeg maar!!!
Is die stalling waar jij staat dan dicht bij de Oranje hal en bij fiets in de buurt?
Mijn paardje stond toen aan de papagaaienweg.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-01 22:43

sorry wat is RCH.....komt misschien een beetje stom over maar ik weet niet wat dat is en waar is dat dan?

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-01 22:24

Het is ook echt een poepie en hij loopt voor het karretje en er rijd altijd een meisje op..en af en toe mijn neefjes!!!
Meisje wat nu op hem rijd gaat waarschijnlijk met hem lessen bij de Pegassus ruiters.......ken je dat, daar ga ik namelijk in het voor jaar ook lessen!!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 11:34

hee Marjolein

Ik ken verder helemaal niemand daar, ik heb voor een paar weken geleden daar wel gekeken en er reden toen 2 haflingers in de les mee, ik ken 1 vrouwtje die daar rijd en die rijd ook met een haf.....misschien dat jij haar ook kent zei heet Jennie.
Lijkt me trouwens wel een leuke vereneging.
Ik heb vroeger altijd bij de Bosruiters gelest maar daar kan ik dus nu niet meer rijden omdat ik volwassen ben ....aaaahhhhh.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 20:08

Hoi
Ik ken haar niet omdat ik daar op het moment nog niet rijd.......ik heb daar wel een hele tijd met iemand van die vereniging staan praten maar of zei dat nou is!!!!
Zij ging daar over alles een mevrouw met van dat blonde haar en ongeveer tot op haar schouders.......maar als ik er ga rijden dan leer ik ze wel kennen en dan doe ik wel de groetjes.
Ken jij trouwens Paula.......die is ook altijd in wenum?
Ook vaak in de oranje hal!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, nayla, Piekosjj, Poety, Pose1, shaddy82, snorkel1986 en 87 bezoekers