Paardenbelasting???

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 00:50

IK WIST IK WIST IK WIST HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en het heb al vanaf het begin gezegd. En nu komt het er dus inderdaad van. Je dacht toch niet echt dat ze alle paarden gingen chippen tegen diefstal he! De overheid is de paarden liever kwijt dan rijk (net als de boeren). En om fraude bij wedstrijden te voorkomen is natuurlijk helemaal bull, want waar praten we nou over, een waardebon van 10 gulden? Bovendien worden de zwartrijders toch gepakt en er bestaat ook nog zoiets als een startkaart met gegevens van je paard. Maar goed, ik wist van begin af aan dat dit gewoon gelul was en alleen maar een truuk om mensen hun paarden te laten schippen. Ik heb me van het begin af aan met hand en tand verzet tegen de chip en nu doet het er voor mij gelukkig niet meer toe aangezien ik net op tijd opger*t ben uit dat kikkerland met z`n t*ringregels en beesten afslachterij (MKZ)


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 23:55

HAHAHAHAHAHA *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* !!!!! Dus het was een grapje??!! Hi hi, ik zat me echt wel meteen op te naaien! Maar wel een goeie! Overigens denk ik dat het er in de toekomst wel echt van gaat komen......

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-01 16:45

Hi hi *LOL* *LOL* ik moest even heel hard lachen om het woord "achterlijk gladiool"! Vin ik wel een goeie Vork


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, joke165, journee, MarieAnne, Mark0919, Mitch_Beauty, sterregoud, Vagabondo en 46 bezoekers

cron