Eefje - over Marco

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 00:18

Hoi Eefje, staat Marco al lang bij jullie op de manege? Op die ene foto met Barley kan ik bijna alleen zijn kleine kontje zien, maar ik kan wel zien dat hij heel erg lijkt op een pony die ik ken die ook Marco heet. Die heeft jaren bij ons in de kring (Twente) gereden, ook een Welsh A vosje en hij was toen van een meisje uit Delden geloof ik. Zou wel toevallig zijn als het dezelfde Marco was!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 21:59

Hee, de Barlo, da's toevallig, daar heeft mijn jongste zusje (die van Ameretto) ook gereden! Mijn andere zusje en ik hebben leren rijden bij Snorrewind, tussen Markelo en Holten.

Wanneer ben jij begonnen bij de Barlo? Ik heb daar ook nog heel wat dinsdagmiddagen doorgebracht, kijkend naar de les van m'n zusje en knuffelend met de pony's. Ken je Pronto toevallig nog, een klein valkje? Dat vond ik echt zo'n schatje... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-01 22:01

En wat Marco betreft: het zou nog best eens dezelfde kunnen zijn. Ik ben woensdag bij paps & mams, ik zal dan wel ff wat oude programmaboekjes van wedstrijden nakijken, er staat vast wel ergens bij wie z'n vader is.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ange29, anjali, Bloemetje75, jildou1979, Paardennamen, Plonspony, siloux, Vagabondo, Yontheke en 124 bezoekers