Huis te koop

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Huis te koop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-03 22:13

Ons spulletje staat sinds vandaag officieel te koop. Het is voor ons, beide rugpatiënten, te groot en te veel onderhoud. We zijn nu bijna 6 jaar bezig om het op te knappen, verbouwen en te verfraaien. Henk heeft natuurlijk ook nog een baan er naast. Hij wordt er ook niet jonger op en je heb maar 1 rug.

We hebben ook al iets op het oog. Het is wel een stukje verder op. Zaterdag ga ik kijken.

We zijn beide blij dat we de knoop hebben door gehakt.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND



PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 08:02

Tuurlijk gaat de beestenbende mee. We kunnen, zoals Claudia al zei, niet zonder hun. Het zijn onze kinders Lovers .

We zoeken naar iets wat kleiner is dan wat we nu hebben. Nu staat alles op bijna 2 ha. Met de helft zijn we heel blij. We willen ook uit Noord-Holland weg, dus zal het een huisje met een stukkie land en een schuur in Limburg, Brabant of misschien wel België worden.

Zaterdag ga ik in Limburg kijken naar een huis. Het is weer allemaal spannend. Cool Weer plannen maken, ideën uitwisselen, achter vergunningen aan, tekeningen maken enz enz.

Het breekt ons op. Elk vrij uurtje steken we in het huis. Henk is zo type dat maar door gaat. Ook al loopt hij krom van de pijn in zijn rug. Rust nemen kan hij niet. Mijn rug is ook niet best, dus 2 van die halve gehandicapten moeten iets kleiners kopen en niet eigenwijs zo doorgaan.

Ik zoek nog wel een hele goede stal voor 1 paard. Door mijn krakkemikige rug wordt het rijden van 2 paarden een beetje te veel. PB maar voor verdere info als je een leuk braaf paard zoekt met 3 supergangen.
Laatst bijgewerkt door PhiaBink op 07-10-03 08:12, in het totaal 1 keer bewerkt

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 11:44

Jura schreef:
Jeetje wat een beslissing! Jammer dat jullie zo ver weg gaan wonen. Maar ik denk dat je dan wel in een mooiere omgeving kunt gaan wonen, dat is ook wel fijn natuurlijk. Lijkt me heel spannend om iets nieuws uit te gaan zoeken! Veel succes!


Een hele grote beslissing is het zeker. Vooral omdat Henk een andere baan moet gaan zoeken, en spannend is het zeker.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 13:40

LindavanVugt schreef:
Succes met de huizenjacht.
(kom maar lekker in Brabant wonen Knipoog )


Mijn vaders familie komt uit Brabant, Someren en omstreken. Kom je een Crooymans of Crooijmans tegen, dan is het familie van mij.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 19:48

Jippie"]
Brabant, Limburg of Belgie?? Wat dacht je van het oosten! Lois staat in Babberich, tegen de duitse grens aan vlak bij bos en uiterwaarden. 20 min. met de trailer en je zit op de hoge veluwe. In duitsland koop je de mooiste huizen voor aantrekkelijke prijzen.
Succes!!
[/quote]

Het maakt ons eigenlijk niet uit waar we heen gaan. Het moet een klein huisje zijn met ongeveer 5000 tot 1 ha land en een schuur of een paar stallen.

[quote="Feetje schreef:
Waar ga je kijken in Limburg als ik vragen mag?

Het is hier idd best mooi.


Ik ga kijken in Beringe.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Mieke, Sheeltje2, wend2009 en 28 bezoekers