Nog meer nieuws over Leys zijn verleden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 14:12

Ik kreeg vandaag het meisje aan de telefoon die Leys mishandeld heeft. Was even bang een negatief verhaal te horen maar dat viel mee.

Ze had mijn nummer gehregen van de Tuigpaardenman en ze moest even over een drempel stappen om mij te bellen. Ze was op zich heel blij wat te horen. Ze had wel eens gedacht te gaan kijken maar ze durfde niet. Eigenlijk had ze hem liever zelf verkocht aan een particulier. Maar omdat ze zwanger was moest hij snel weg. Ze dacht dat hij nu in de manegelesliep was dus nu erg blij te horen dat dat niet zo was.
Ze heeft hem bijna een jaar gehad hij was net 4 toen hij kwam. Zij was zelf toen 14 jaar al snel gaf ze toe dat hij veel te sterk en druk voor haar was ze kon hem geen dag laten staan. Maar ze was zo weg van hem dat ze hem ook niet weg wilde doen. Ze had wel iedere week les en dat ging best goed en ook wel wat springles maar niet veel.
Op stal is hij volgens haar altijd onvriendelijk geweest en had ook voedernijd. Dit vindt ik even moeilijk weet niet wat ik nu denken. Ze zei verder niets over de hoefsmid en ik durfde het ook niet te vragen.

Omdat hij te sterk was voor haar en ging dus vaak aan de haal met haar vooral als ze van het weiland naar de stal liep. Zijn was 160 en Leys 166 dus je begrijpt wel hoe dat ging. Ze wist ondertussen ook van anderen dat Faram geen makkelijk bloed was. Hihihih dat weet ik nu ook. Zij gaf dat wel eerlijk toe dus als hij sterk was kreeg hij een hoop klappen denk ik. En voor een meisje van 14 jaar zie je dat niet als mishandeling.

Nou ze wil hem graag zien maar ze moet wel weer over die drempel heen. Ze had best wel wat moeite gehad om hem te vergeten voornamelijk om de reden
dat hij wegmoest (zwangerschap). Vanaf het moment dat ze dus zwanger was heeft hij weinig gedaan dus ongeveer 3 maanden en bij brandwijk heeft hij 2
maanden bijna niets gedaan. Dus totaal heeft hij 5 maanden niets gedaan en dat voor een paard wat heel veel energie heeft.

Ze zou met bellen wannneer ze langs kon komen en zou ook nog wat foto´s opzoeken. Ben erg benieuwd.

Ik weet niet wat ik nu moet denken ?? Wat vinden julie Verward Verward Verward Verward

> Gr Pris
>

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS



UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 16:34

Doe ik ook hoor ik hoop dat ze nog leuke foto´s heeft.

Ze was 15 toen ze zwanger raakte van een staljongen daar. hihihi zou mij niet overkomen.

Ik heb Leys nu 2.5 jaar ik nooit wat durven doen qua bellen enzo.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-01 09:06

Thir, Explain yourselves please???

maare ik heb wel een vermoeden.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Dartel, DayDream21, Esther_r20, Fee_, Fly_high, hokke, Kimberley_, Lucia88, Nicollevs, Vagabondo, vicky, vierhoef en 102 bezoekers