Wat doen jullie met je paard? Bij welke arbeid voelt ee

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 01:33

Ik moet mezelf dwingen om één keer in de week iets wat op dressuur lijkt, te doen (is wel belangrijk!) Mijn bijrijdster longeert één keer in de week (is niet zo mijn ding, omdat ik het niet goed kan Bloos ). De overige dagen rijden we lekker buiten. Dat betekent niet dat we daar niets doen, als alleen maar een beetje door het bos slieren Lachen . Onze boer heeft een eigen stuk bos, waar een heel spring parcour staat. Gaan we -als de grond droog is- regelmatig overheen. Verder hebben we een hele mooie stijle berg, die we zo-nu-en-dan op-en-af rijden (naar boven soms in galop, da´s super gaaf *LOL* !) En dan is er nog het trim-parcour Knipoog , mogen we eigenlijk officieel niet op, doen we dus wel Tong uitsteken ! Daar kan je zo mooi "gymnastieken" met de paardjes; slalommen, schouder naar binnen, voor- en achterhand wendingen, trap lopen Lachen enz.
We zijn wel zo sociaal, dat als er een paard gepoept heeft, we het even met onze voet aan de kant schuiven Schijnheilig . Het is wel lachen als je daar op zaterdagochtend heen gaat. Daar lopen hele hordes te trimmen en dan komen wij er aan *LOL* , maar.... we krijgen meestal wel leuke reacties. Soms stoppen de mensen gewoon even om te kijken wat wij zoal doen en zijn dan verbaasd wat die paarden allemaal kunnen (of van ons moeten doen Knipoog )
Als we in de gaten hebben dat de paarden weer een loopje met ons nemen, wordt het weer tijd voor "grondwerk" Het "opvoeden" zal ik maar zeggen ! Omdat we zo vaak wat anders doen, vinden ze, denk ik, alles wel leuk!

_________________
Beter één paard in de wei, als tien in de stal !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-06 01:39 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barchetta, bonnielau, Damelza, kyrkelover, L_iek, neline11, Nientsje, Selina, Vagabondo en 99 bezoekers