Grrr...Goedkope dekens bij Divoza

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Grrr...Goedkope dekens bij Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-03 23:56

Vanmorgen was ik bij Bosgra in Hardegarijp, op zoek naar een menkar. Zie ik daar ook een Rambo deken liggen, net zo een als ik wilde hebben. 149,95. Verder niet over nagedacht, want ik zou onderweg naar huis nog bij Divoza aan voor zo'n dek. Dekenactie, 11% korting, dat zou toch altijd goedkoper zijn .
Nou mooi dus niet Boos! !!!! Standaardprijs bij Divoza: 179,95. met 11% korting nog steeds bijna 10 euro duurder dan bij Bosgra!!!
Toch maar gekocht bij Divoza, het was te ver om nog weer naar Hardegarijp te rijden, maar eigenlijk had ik het moeten doen!!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 06:26

In Hardegarijp vinden ze bosgra duur. Ik neit. Ik vind het een fijne winkel met redelijke prijzen. Soms goedkoper, soms wat duurder.
Balen voor je.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 12:51

Wat vervelend voor je! Dat zal je altijd zien he?!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 13:34

Tjee wat zal jij balen zeg..... Nu maar hopen dat er niets mankeer aan die deken anders krijg je daar weer een hoop gezeik mee met divoza

Janka
Berichten: 85
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Raard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:21

Hoe is het mogelijk, ik vind Bosgra ook altijd duur. Maar ik kom er ook bijna niet meer want vlakbij mijn werk zit een ruitersportzaakje en vlakbij mijn huis zit er ook 1!! Divoza ga ik nog wel heen als ze leuke aanbiedingen hebben.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:29

Hee wat typisch....
Welke deken was dat als ik vragen mag?
Ik bedoel, welk type rambo deken?
Ik heb de rambo rhino zonder voering voor een prijs die je hier in de buurt niet ziet bij divoza vandaan (met 11 % korting dus).
Volgens mij hanteren ze de standaardprijzen?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-03 16:40

Cinzano schreef:
Tjee wat zal jij balen zeg..... Nu maar hopen dat er niets mankeer aan die deken anders krijg je daar weer een hoop gezeik mee met divoza


Want? Als het een fabrieksfout is wordt een deken zonder problemen vergoed. Maar als je paard op het land wat lomp is geweest en ergens achter is blijven hangen dan niet.altijd, maar vaak is er dan alsnog wat te regelen.

Btw, ik vind Bossgra idd ook een fijne zaak, ze hebben op zich alles en zijn niet uitzonderlijk duur ofzo.

Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 12:47

Kiara schreef:
Hee wat typisch....
Welke deken was dat als ik vragen mag?
Ik bedoel, welk type rambo deken?
Ik heb de rambo rhino zonder voering voor een prijs die je hier in de buurt niet ziet bij divoza vandaan (met 11 % korting dus).
Volgens mij hanteren ze de standaardprijzen?


De blauwe 200 grams rhino turnout. Prijs bij Bosgra was idd echt laag!