Wat zijn we toch blij met Cavallo

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Wat zijn we toch blij met Cavallo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 17:41

Not dus Boos! Boos! Boos! .....

10 Juni heb ik chaps besteld bij mijn ruitersportwinkel. Normale maten pasten allemaal nét niet en ik zou dus (weer) bij maatwerk uitkomen. Besloten was dat we maat 37 van kuit wilden en maat 45 qua hoogte.

Half juli werd ik wat ongeduldig (Ermelo kwam eraan Haha! ) en belde ik met de ruitersportzaak. Wat bleek: Cavallo had mijn bestelling niet ontvangen. Omdat nu de zomervakantie eraan kwam, zou ik mijn chaps pas in de laatste week van augustus krijgen. Na Ermelo dus, ik baalde lichtelijk.

1e Week van september: Je chaps zijn binnen. Ikke in jubelstemming naar de ruitersport, wat blijkt: chaps waren zowat afvalleer en hadden ABSOLUUT geen pasvorm. GVD &^$##^(*&(*&(*&*(& Die gingen dus retour afzender, die mot ik niet. Als ik iets bestel, dan moet het goed zijn (vooral voor die prijs €125,-! Bloos! ).

Vandaag weer een telefoontje: er zijn chaps voor je binnen!
Zou het nu wel goed zijn? En met ijdele hoop ging ik naar Berlicum toe.
NEEEEEE he, hebben ze gewoon 38/46 opgestuurd, een standaardmaat.
Ik word hier niet goed van!!! Zijn ze nou zo stom in Duitsland???
38 Kan ik rond mijn kuit draaien en dat zit voor geen meter...

Omdat ik nu echt mijn buik ervan vol heb, heb ik een standaardmaat meegenomen (36/46) en als die rits het begeeft, mag Cavallo het oplossen. Wat een stelletje eikels daar, nu heb ik dus toch chaps met een knakje op mijn scheenbeen en dat wilde ik eigenlijk niet. Maar om nu nog eens 2 maanden op een levering te wachten, dat word me echt te bizar. Dan maar deze.

Cavallo hat nog die Ferien in die Kopf..... Ziek

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 19:36

Margreet schreef:
Dat je ze überhaupt nog van Cavallo gekocht hebt...
Ik zou toch echt een ander merk gekozen hebben denk ik!
Voor dat geld moeten ze voldoen hoor, een paar stukjes leer op de juiste maat snijden, hoe moeilijk kan het zijn als je dat als bedrijf al jaren doet Verward


Ja, vond ik eigenlijk ook. Maar goed, die Cavallo's zijn wel heel fijn en die wilde ik graag hebben. Dat ik nu chaps met een knakje krijg, dat moet dan maar zo zijn... Ik had in ieder geval geen zin in NOG langer wachten of nu van Petri chaps bestellen wat weer een week of 6 duurt.

Waardeloze service van Cavallo en op emails reageren ze gewoon niet. Boos!

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 21:21

Het ligt niet zozeer aan de winkel, maar aan de leverancier.

Vandaag heb ik voor het eerste met mijn chapjes gereden en het reed echt wel heel fijn. Dus echt helemaal voor niets heb ik ze niet aangeschaft.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, rover_ en 35 bezoekers