Ik wordt een beetje moedeloos

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Ik wordt een beetje moedeloos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 12:22

Schreef ik afgelopen week nog een positief berichtje over Sharif, helaas is het tij weer gekeerd.

Afgelopen weekend had hij weer koorts en hij is vreselijk lusteloos.
Ik heb maar weer contact gezocht met de dierenarts en die komt vanmiddag bloedprikken in de hoop dat er iets uit komt. We hebben contact gehad met Utrecht en die denken, net als mijn eigen dierenarts, aan verslagen droes. Ik heb inmiddels al flink op internet gezocht en ik wordt er niet echt vrolijk van.

We gaan donderdag ook nog foto's maken en een echo van zijn darmen.

VERDOMME ik wil dit helemaal niet, waarom is hij niet gewoon een gezonde shet. Hij is zo vreselijk lief, het doet zo'n pijn om hem zo te zien, mijn kleine Sharifje, hij mag niet dood gaan.

Ik hoop zo dat er iets komt uit dat onderzoek, als het maar geen verslagen droes is of iets anders dodelijks.
Waarschijnlijk wil ze hem wel op de praktijk neerzetten, ik ben overdag op school en dan kan ze hem eens goed observeren. Hij heeft het natuurlijk niet makkelijk gehad de afgelopen tijd, hij is gelaxeerd en aan de ene kant hoop ik zo dat hij gewoon een klein terugslagje heeft en strakjes weer als een gezonde shet rondhuppeld, maar ik ben zo vreselijk bang voor die kleine man.

We zijn dus nog niet in Utrecht geweest maar er wordt regelmatig overlegd, en of ze nou hier ernaar zoeken of daar dat maakt ook niet veel uit. Hij eet goed, drinkt ook goed en hij mest super, hij is alleen zo down. Af en toe ben ik bang dat ik wat overbezorgd ben, maar ik weet het anders ook niet.

Duimen jullie alsjeblieft voor me strakjes, om 15.00u gaan we prikken (ongeveer dan he, dierenarts en op tijd komen???)

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 15:06

Dierenartsen zijn nooit op tijd he Schijnheilig
Maar ze was redelijk "rond 15.00u" op stal.
Ik heb haar weleens positiever zien kijken naar Sharif. Ze heeft bloed afgenomen en donderdag gaan we, zoals eerder vermeld, röntgenfoto's maken en ik verwacht eigenlijk wel dat ze hem dan meteen opneemt om hem in de gaten te houden *zucht* ik vind dit zo moeilijk, onze kleine man.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-03 14:36

Lieve allemaal,

dankjewel voor jullie lieve berichtjes...
Ik hoop ook zo erg dat het weer goedkomt, het MOET gewoon, hij is nog zo jong!!

Enne Lau, natuurlijk is het goed dat je mee gaat, ik ben wel eerder thuis maar je mag altijd mee dat weet je!!!

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 11:29

ik heb ook niet veel gebokt de laatste tijd, maar ik weet nu weer waarom ik zo gek ben op jullie allemaal.
Super hoe jullie meeleven, al die lieve berichten!!!!
Morgen moeten we voor foto's...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-03 15:50

Ik zal maar even updaten, ik heb nl weer contact gehad met de dierenarts. Dit niet echt in verband met Sharif aangezien die nu wel redelijk goed gaat, maar ik moet opletten dat ik me er niet op verkijk, hij heeft natuurlijk een pepspuit gehad en die werkt nog wel even door.
Ik had gebeld i.v.m. Katinka, die had namelijk alweer een paar daagjes verhoging maar vandaag had ze 40.4, dus ik maar weer bellen.
Ze oogt verder niet ziek dus we gaan er niks aan doen, ze moest toch morgen al mee *zucht* ik krijg wat van die pony's. Ze hoest ook en er hangt een hele mooie snottebel. Aan de ene kant heb ik wel zoiets van dat ze het zelf moet doen nu, ze moet ook een beetje weerstand opbouwen maar het kan natuurlijk ook te gek.

Maar goed, ik had inmiddels begrepen dat er in de buurt van Sharif nooit droes is geweest maar volgens Utrecht kunnen ze ook verslagen droes krijgen zonder ooit klinische verschijnselen te hebben gehad. Hij is netjes elke keer beluisterd en netjes elke keer bevoeld maar hij heeft echt geen droes gehad, naja het bloedonderzoek zal het wel uitwijzen mag ik hopen...

Zo jullie hebben weer een updateje

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-03 13:11

Pff nog 50 minuten en dan gaan we foto's maken...
Ik ben zo verdomde bang voor slecht nieuws...

Ik heb hem gisteren even laten grazen en heb hem uitgebreid verteld hoeveel ik vanhem hou. Maar ook dat hij een grote sterke shet gaat worden en dat er heel veel mooie nakomelingen vanhem gaan komen, en dat ie over een paar jaar voor de kar loopt samen met Polly.

Het mag gewoon niet zo zijn dat het nu afgelopen is, we zullen er alles aan doen om hem beter te maken!!!!
Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe de foto's waren, maar o wat ben ik bang. Was deze dag maar vast voorbij...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers