Het moet gewoon zo zijn...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Het moet gewoon zo zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 10:04

Okay, hierbij een verhaal van mij met heel veel 'toevalligheden'.

Vandaag zou ik mijn vorige-vorige paard Imago waarmee ik ZZ-licht reed, precies 10 jaar hebben gehad.
Afgelopen vrijdag 1 jaar geleden heb ik Imago naar zijn nieuwe baasje gebracht en mijn paard, Ohara, opgehaald.
25 september is altijd een vrij speciale feestdag voor me geweest. Onze (nu helaas gestorven) hond kregen we een paar jaar geleden óók op 25 september. Mijn toenmalige vriend, waarmee ik een relatie heb gehad van 6,5 jaar, is ook jarig op 25 september.

Okay, nu komt het mooie van het verhaal:

afgelopen vrijdag werd mijn nieuwe paard, Secret, goedgekeurd. Vandaag ga ik de financien etc. afronden en krijg ik de papieren etc. wat natuurlijk vrij speciaal is, omdat ze dan officieel en écht van mij is!

Nou, ik vind dit zo toevallig: ik zie dit als een teken aan de wand en het moet gewoon zo zijn!!!

Hebben jullie ook van dit soort toevalligheden?

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 11:04

Ik heb een keer een ernstig ongeluk met een pony gehad op 28 februari, en een jaar later ben ik precies op 28 februari met een nieuwe pony over de kop gevlogen....... ietsje minder ernstig gelukkig.
Ik vond het best een eng idee, en kijk nu maar extra goed uit op 28 februari.......

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 11:07

Jertadeperta schreef:
Ik heb een keer een ernstig ongeluk met een pony gehad op 28 februari, en een jaar later ben ik precies op 28 februari met een nieuwe pony over de kop gevlogen....... ietsje minder ernstig gelukkig.
Ik vond het best een eng idee, en kijk nu maar extra goed uit op 28 februari.......


Als ik jou was zou ik de 28e niet gaan rijden. Of juist wel (het 'lot tarten').

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 12:56

Tsja, sommige dingen zijnnu eenmaal voorbestemd!
Toeval bestaat niet! (ben ik van mening)

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 14:31

Randy01"]
[quote="Jertadeperta schreef:
Ik heb een keer een ernstig ongeluk met een pony gehad op 28 februari, en een jaar later ben ik precies op 28 februari met een nieuwe pony over de kop gevlogen....... ietsje minder ernstig gelukkig.
Ik vond het best een eng idee, en kijk nu maar extra goed uit op 28 februari.......


Als ik jou was zou ik de 28e niet gaan rijden. Of juist wel (het 'lot tarten').
[/quote]

Het is nu alweer een jaar of 8 geleden, en sindsdien is er niets meer gebeurd, gelukkig Haha!

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:45

Ja ik heb ook zoiets...
Altijd gebeurd er iets met mij in de maand maart
- een nierbek ontsteking
- ziekte van pfeiffer
-schop van paard op me knie (knie in puin)
- flauwgevallen in discotheek gapend gat in mijn hoofd
hahaha dat is de afgelopen 4 jaar........
ben benieuwd wat er volgend jaar gaat gebeuren. Ik ben gelukkig niet bijgelovig Clown

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 17:38

TOEVAL BESTAAT NIET!!! Haha!

Mist

Berichten: 9482
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 20:16

Ik ben eens letterlijk bijna doodgevroren op vrijdag de 13e. Ik woonde toen nog in Nieuw Zeeland aan de voet van een vulcaan waar op het topje altijd sneeuw lag. Ik ben toen met een aantal nederlandse vrienden naar te top, gedeeltelijk met de auto, de rest te voet gegaan. Toen we, veel te laat (schemering) terugkwamen bij de auto waren de autosleutels verloren!! (dit was trouwens VOOR het mobiele telefoon tijdperk) 2 van ons zijn toen aan de lange afdaling begonnen in de hoop een auto of mens tegen te komen. De rest (en ik) zijn terug gegaan naar een blokhut die we ergens gezien hadden. Let wel overdag is het zonnig en 20-25 graden (we hadden dus gewone kleren aan-spijkerbroek enzo) maar snachts daalt de temperatuur tot -25 graden op die hoogte. Om een lang verhaal kort te maken. we hebben alles in brand gestoken wat we maar konden vinden (behalve de blokhut zelf) stoelen, tafels houten houders voor vuilnisbakken....totdat de taxi kwam om een uur of 4 snachts. Een vrindin van mij had al bevriezingsverschijnselen aan haar voeten !! heel eng.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:01

ik kocht Esprit op 15 juli 1989, heb hem in laten slapen op 15 juli 2003, niet bewust, maar ineens kwam ik erachter, dacht hoe kan dat nou Verward

Rocamor

Berichten: 10831
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 21:37

Tja eigenlijk wel

3 augustus 1996 overleed mijn vader
3 augustus 1997 hadden mijn ex en ik ons huisje klaar en konden we erin (bewust een week uitgesteld! vanwege bovenstaande reden)
3 augustus 1999 vertrok mijn zusje uit ons ouderlijk huis
3 augustus 2000 kreeg mijn moeder te horen dat ze het huisje dat ze graag wilde huren, inderdaad mocht huren
rond 3 augustus 2003 is de relatie van mijn zusje geeindigd (1,5 maand na die van mij)

Dus bij deze in de aanbieding: 3 augustus! Je mag hem van mij hebben!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 14:21

oh god ja. Vandaag zelfs nog. Had ik laatst toevallig iemand in het bos ontmoet die toevallig ook nog stalhoudster is en ook toevallig nog op de natuurlijke toer is met d'r paarden. Laten we nou toevallig vandaag bonje krijgen op stal en gelijk bij die mevrouw terecht kunnen Haha! . Ik zeg altijd het moet gewoon zo zijn.
Ook toen ik na lang niks met paarden te hebben gedaan een verzorgpaard zocht. Ik kwam iemand tegen die weinig tijd had voor d'r paard. Ik heb hem een half jaar geleased en toen kon ik hem kopen. Ik heb hem nu al weer 4 jaar en we zijn de dikste maatjes geworden.

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:14

IK HEB MIJN VORIGE PAARD GEKOCHT OP 28 MEI. VIJF JAAR LATER HEB IK HEM MOETEN LATEN INSLAPEN. BEN TOEN NAAR NIEUWE PAARDEN GAAN KIJKEN. HEB TWEE LEUKE GEZIEN DIE IK HEB LATEN KEUREN EN ALLEBEI ZIJN ZE AFGEKEURD.
EEN AANTAL WEKEN LATER LIEP IK TEGEN MIJN HUIDIGE PAARD AAN. HIJ IS OP 28 MEI GEKEURD EN GOEDGEKEURD EN HEB IK HEM OOK GEKOCHT. OOK OP DIE DAG WERD MIJN MOEDER 60.
MAAR VIND HET WEL TOEVAL (OF HET HEEFT GEWOON ZO MOETEN ZIJN ) DAT HIJ OP DIE DAG WERD GOEDGEKEURD EN DIE TWEE PAARDEN DAARVOOR WAREN NIET GOED. VIND IK TOEVALLIG.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 00:37

Mijn allereerste vriendje is jarig op 26 juli,mijn vader is overleden op 26 juli en Sound (mijn eerste paard )kreeg 3 jaar geleden op 26 juli een ernstig ongeluk.Ik ben aldoor weer blij als 26 juli zonder brokken voorbij is gegaan