bomalarm gehad op school

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

bomalarm gehad op school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 20:18

Hehe vandaag moesten we 10 minuten vroeger uit school, iemand die ik ken heeft voordat het school begon getelefoneerd en gezegd dat om 12.05uur een bom zou ontploffen en voor de veiligheid hebben ze de politie gebeld en ambulance was er ook enz.
iedereen dacht eerst dat het fake was omdat de directeur heel rustig door de micro zei: er is bomalarm pak je spullen in en verlaat de lokalen enz.
maardaarna zei ik zo van das megaharde fake enz. en m'n klasleeraar wier keikwaad en zei zo van das geen fake enz. en een vrienin van mij vroeg aan haar klasleeraar of het fake was en die zei van nee en was kei stressie... dus wij voor de grap keihard lopen (per ongeluk de verkeerde weg) inneens al die leeraars roepen-->nee andere kant *LOL* maar daarna zei die vriend dus da hij dat had gedaan Tong uitsteken
vond het gewoon kei grappig.... maar daar kun je erge straf voor krijgen Verward
mss hoort dat hier nit op bokt te staan???

0



Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 20:21

gabyfedde schreef:
Ik vind dat zoiemand geschorst hoort te worden en een taakstraf moet krijgen!
Enig idee wat het kost om politie en ambulance te laten uitrukken?

dat is in een ander school ook al eens gebeurt en die moest voor de rectbank!!!

0

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 20:29

nee maar ik weet zeker dat er geen bom is, indderdaad terecht naar de rechtbank.

0

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 18:35

Ik had geen schrik want ik was er bijna van overtuigd dat het vals was, enja hij is al gepakt (natuurlijk moest ik getuigen omdat ik er meer van wist) het feit dat hij bomalarm heeft gegeven is niet grappig maar hoe de leeraars reageerden toen we de verkeerde kan op liepen was wel redelijk grappig.
indderdaad ik ben het met jullie allemaal eens hij moet gestraft worden en dat zal ook gebeuren (ik heb in mijn bericht geschreven dat het een vriend is maar het is gewoon iemand die ik redelijk goed ken)
het is misschien niet slim om te zeggen dat het fake was (spijtig genoeg was het geen fake) iedereen zat al te dromen-->school weg...
maaar het had toch niet zo grappig en leuk geweest...

0

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 18:43

Kirsty schreef:
Ik vind dit dus geen leuke grap, maar goed bij ons is de maatregel op school dat je dan van school wordt gestuurd! En je zal waarschijnlijk ook strafrechtelijk vervolgd worden voor het opgeven van een valse bommelding. Dus dat loopt niet zo goed af met die bekende van jou!

maar de prefect heeft tegen de getuigens gezegd dat het aangepaste straf gaat zijn omdat hij nog maar 14 is...

0

Manuella23
Berichten: 2252
Geregistreerd: 26-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 18:51

Ach het staat Stoer(denkt hij) wanneer de leeraars het nog weten...

0


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, maliejane, Manadeluca, Tazzey en 76 bezoekers