Nix met paarden maar wel k*t

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Nix met paarden maar wel k*t

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 22:06

Ik had vanochtend nog twee ratten.
Nu niet meer, kwan vanocgtend mijn bed uit en Droppie deed heel raar dus ik naar de dierenats (ochtend spreekuur) en die zei ; hij heeft een beroerte gehad dus gelijk een spuitje gegeven.
Kom ik thuis en pak mijn anderere rat (ratjetoe).
Begint die ineens ook raar te doen , piepen en raar bewegen enzo en daarna werd hij helemaal slap dus ik denk nou die is ook hartstikke dood maar na een tijdje liep hij weer alsof er nix was gebeurd dit ging de hele middag door, dus ik weer met ratjetoe naar de dierenarts (avondspreekuur) wat denk je, heeft hij gewoon 5 hartaanvallen gehad (zei de dierenarts) en om verder lijden te voorkomen moest ook hij gelijk een spuitje. DUs zo heb je 2 gezonde ratten en zo zijn ze dood.
Heb nix met paarden te maken maar moest het toch ff kwijt.
En om het kompleet te maken was Luna vanavond in de les ook vervelend wat een snert dag!!!! Verdrietig

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:15

Wat erg voor je!
Sow dat kan dus snel gaan van de ene op de andere dag.
dat zo'n klein diertje al 5 hartaanvallen heeft overleeft vind ik heel knap!!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 23:14

ik had eerst ook 2 ratten ( broer en zus ) die waren ongeveer een jaar oud denk, op een ochtend kwam ik bij de kooi en zag ze lekker helemaal in elkaar liggen.. ik dacht nog "ahhh kijk hoe lief ze liggen te slapen"
ik het eten en drinken ververst... vond het toen eigenlijk wel raar dat ze gewoon bleven liggen, normaal werden ze van het kleinste geluidje wakker..
dus ik aai ze om ze wakker te maken.. allebei dood Verdrietig
hoe het is gebeurd weet ik nog steeds niet, maar ben eigenlijk wel blij dat ze samen heen zijn gegaan... anders zou het zielig zijn voor de andere zo helemaal alleen..

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 09:42

Das wel zo nu hebben ze elkaar niet gemist ook

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 09:48

Jeetje wat banketstaaf voor.. Het gaat wel niet over paarden maar dat maakt niet uit het zijn toch ook je beestjes...

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:10

he dat is zeker vervelend..5 hartaanvallen !! Het beestje moet denk ik heel erg sterk zijn geweest om dat te "overleven"
Nou sterkte ermee hoor Verdrietig

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 17:36

Wat erg voor je zeg! Dat dat beeste gewoon 5 hartaanvallen heeft gehad Verward Echt vaag dat ie dat overleefd zeg! Wel verschrikkelijk voor je dat je nou ineens al je 2 huisdiertjes kwijt bent Verdrietig Sterkte hoor Lachen

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-03 21:22

Thanx ik ga zaterdag weer een nieuwe rat kopen maar dat is toch anders dit waren echt mijn vriendjes. Als ik van me werk thuiskwam dan zaten ze al op me te wachten. zo lief en nu zijn ze er niet meer....... snik

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 07:38

Ik ken het... ik had ook 2 ratten (broertjes)... ik ga naar stal en ze leven nog... ik kom thuis en ze zijn allebei dood... en al helemaal stijf... Verdrietig
Waarschijnlijk is er 1 doodgegaan, en de ander er van verdriet achteraan...

Heel veel sterkte!