Lol op de kinderboerderij

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Lol op de kinderboerderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 18:28

Okay Amanda (amanniej) en ik waren gisteren op de kinderboerderij en ik weet niet wat ik had maar ik was overal bamng voor Verward .
We kwamen de kinderboerdrij binnen en we gingen naar een soort insectenhuis waar je allemaal dingen over instecten kan zien en we liepen door en dan kwam je in een donker gangetje...Amanda was al binnen en ik loop achter haar aan... Hangen er van die nep spinnewebben en ik voel dat en begin te gillen....God ik schrok me dood mn hart ging tekeer!...Toen liepen we door naar een weiland waar een prachtige Tinker en Fjord vooraan stonden en achter nog een witte pony maar....Je kon er niet bij er zat een sloot tussen Boos! Ik moest ze gras geven dus ik loop tot de sloot en ik gooi brood en een wortel naar ze toe...Sta ik in een stuk waar allemaal rode mieren liepen!!! Ze liepen via mijn voet naar boven en er zat 1 in mn broek dus ik begin te gillen maar dat beest had me al gebeten.. Verdrietig Jemig wat jeukte dat...Toen gingen we verder en gingen Amanda en ik op een bankje zitten zodat we even konden drinken...Zit er een rups op mijn fles!!!! Ik sla dat beest dood en sla mijn hele fles daarbij om en gil weer en Amanda schrok zich toen ook dood Tong uitsteken .Toen gingen we naar de ezels ( http://www.naturij.nl/ezels.JPG ) toe en die waren liefff en Amanda heeft ze een hele zak brood gevoerd...We kwamen nog langs wat shetjes en langs konijnen en toen kwamen we bij een heel groot hok waar vogels door vlogen en cavia's waren!....Wij zijn verliefds op cavia's Lovers dus gingen ze gras voeren en al gauw een hele rij cavia's voor ons Lovers . Komen er een paar eenden aan en Amanda scheit benauwd voor eenden dus die schrikt zich het lamlazer...Maar goed we gingen nog naar de varkens ( http://www.naturij.nl/varkens.jpg ) en toen naar de boerderij en naar de kantine om patat te kopen Vingers aflikken Daarna gingen we naar een heel cool ding. Dat waren 2 palen en daar tussen in hing een soort hangmat (zoon ronde met een blauwe rand) en een oud klasgenootje van mij duwde ons en we vlogen haast over de kop dus wij weer gillen. Okee we gingen nog naar een geiten verblijf en hadden een jong geitje op schoot en toen gingen we een ijsje kopen en naar huis...BEN IK MIJN FIETSSLEUTEL KWIJT! ...Nou naar de balie en ze gaven mij het fietssleuteltje en toen gingen we naar huis..Ben ik thuis...Zit er een dikke vette spin van een meter bij een meter op de muur. Mijn moeder vangt hem in een kopje en ze voelde de pote tegen de rand van het kopje tikken...RANZIG.....Maar goed dat was onze gil dag en ben nu schor Tong uitsteken (site van de kinderboerderij is: www.naturij.nl en daar kan je nog veel meer foto's zien!)

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:33

Hahahaha..wat hadden wij toen een lol!..en toen dat drinken was omgevallen..toen zei ik voor de grap ik wil niet nat worden dus schuif voor de grap een stukje op..val ik bijna van het bankje af!..hihi, het was wel een leuke dag..Trouwens Jildau ben helemaal doof van jou!! Haha!:P

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 18:52

Amanniej schreef:
Hahahaha..wat hadden wij toen een lol!..en toen dat drinken was omgevallen..toen zei ik voor de grap ik wil niet nat worden dus schuif voor de grap een stukje op..val ik bijna van het bankje af!..hihi, het was wel een leuke dag..Trouwens Jildau ben helemaal doof van jou!! Haha!:P


Was echt eng hoor...Maar wat was die Tinker (greag) mooi zeg...die wil ik wel hebben...(duh)

Annetjuh

Berichten: 1065
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 18:59

Dikke lol dus! Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 19:08

Annetjuh schreef:
Dikke lol dus! Haha!


Idd en naast de kinderboerderij is maartenswoude(tehuis voor geestelijk gehandicapte mensen) dus die lopen rond in de kinderboerderij en nadat Amanda van de bank flikerde lachten wij ons dood en toen kwam er zo'n gehandicapte aan en die deed heel dom en die mensen d88 dat wij om hem lachten dus die keken vet boos dus wij heel normaal tegen elkaar praten enzo en toen die mensen en die gehandicapte weg waren schoten we weer in de lach...echt niet normaal hoe melig?

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 19:08

whahah lol! *LOL*

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 21:20

hihi leuk hoor zo`n gil dag!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 18:38

lovebonney schreef:
hihi leuk hoor zo`n gil dag!


Ja erg...Die spin was echt eng!...