Badkameroverstroming door BOKT! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Badkameroverstroming door BOKT! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 12:05

Bokt is nogal verslavend,.... zoals jullie al wel ondervonden zullen hebben. En ik heb dus ook last van die verslaving.
Nu was ik zo slim geweest het bad vast aan te zetten, maarja wat doe je in de tijd dat het bad aan het vollopen is... Bokken natuurlijk. Nu was ik zo druk bezig met foto's van onze paarden op bokt te zetten, dat ik was vergeten dat het bad aan stond. Dus op een gegeven moment denk ik: "wat is dat toch voor een geluid". Dat was dus het bad wat aan het overstromen was. Pas toen het kwartje viel dat dat wel eens het bad zou kunnen zijn was het al te laat. Heel de vloer nat, gelukkig was ik wel nog optijd om te zorgen dat het niet de overloop op liep zo het kantoor in.
Niet zo'n slimme actie van mij dus! Haha!:D maarja naar wat dweilen ziet de badkamer vloer er super schoon uit Tong uitsteken Haha! en kon ik toch gaan bubbelen! Haha!
Volgende keer maar niet meer bokken als ik de kraan van het bad aan zet Haha!

hebben jullie nu ook wel eens van die acties dat je vanalles vergeet omdat je zonodig weer eens moet bokken?!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 12:08

Ik vergeet wel eens dat ik net thee heb gemaakt. Is het helemaal zwart geworden... (niet koud, ik gebruik theelichtjes). Is niet erg hoor, ik drink toch melk in m'n thee. Maar wel de schuld van bokt Knipoog

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:11

Grinn, bijvoorbeeld als je nog moet leren, en je kan toch niet naar je paardje, dat je dan maar "even" gaat bokken en er pas laat achterkomt, goh, moet nog een repetitie leren voor morgen....

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:13

Ik heb weleens brood laten aanbranden in de oven....van die opbakgevallen.
Zagen er erg zwart uit (kwam er pas na ruim een half uur achter dat de rookmelder afging Haha!)

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:13

GribaldiFAN schreef:

hebben jullie nu ook wel eens van die acties dat je vanalles vergeet omdat je zonodig weer eens moet bokken?!


Hoogstens verbrande boterhammen omdat ik vergeten was dat ik boterhammen in de broodrooster had gestopt, maar dat kwam niet doordat ik zat te bokken hoor Schijnheilig Schijnheilig
Dat probleem heb ik trouwens opgelost door een nieuwe broodrooster te kopen waarbij het brood automatisch omhoog springt Haha! Haha!

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:22

tsjah, wat moet ik hier nu over zeggen ... erg dom *grin*
Maar ja je badkamer is zoals je zei wel direct aangepakt Haha!

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 15:02

Heel herken dat van het bad..

Heb ik wel vaker!

Dan ben ik NET optijd Lachen

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 15:22

Ik ben een keer vergeten de hond uit te laten,
hij had al een paar planten onder gepiest en wou toen gaan poepe

zag het net op tijd

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 15:43

Hahaha echt leuk *LOL*

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 15:56

tja huiswerk.....

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:09

Haha!!.....Ik was een Keer Aan Het Bokken,En Toen Vergat ik Dat ik Op Tijd Moest Stoppen Omdat Ik Moest Werken,Was Ik Te Laat!..

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:27

ik heb het eten al een aantal keren aan laten branden omdat ik aan het bokken was, en dan zover dat ik het echt weg moest gooien omdat het niet meer eetbaar was Bloos

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 16:30

Jah hehe gistermiddag wou ik een kroket..zat ie dr 10 minuten te lang in :| helemaal vergete hehe..in een x heel hard geluid van de frituurpan vet overal nezo.. hehe en nu ook, daar denk ik dan nu aan >> niet echt "vergete" maar ik wou al vanaf 2 uur in de zon gaan liggen..maar tis nu half 5 en ben nog aant bokke Haha! wil zograag overal op reageren *LOL*