Laiser is niet moe te krijgen lijkt het wel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Laiser is niet moe te krijgen lijkt het wel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 00:12

Vandaag had ik samen met twee stalgenootjes het plan om de paarden op te laden en een rit te gaan maken in de Drunense Duinen. (Ligt vlakbij dus zijn we zo)

Aan het eind van de middag reden we met drie trailers naar de Roestelberg om daar te starten met de rit. Alles ging eigenlijk heel goed en die grote reus van mij was helemaal niet nerveus aan het doen toen we er aan kwamen. (Jaja het wordt nog wel eens wat met hem Knipoog )

Tijdens de rit had Laiser er stevig de pas in, en hoefde niet eens een drijvende kuit te hebben. De motor was gestart en bleef maar lopen.
En ja als je motor loopt ga je natuurlijk niet het water in Schijnheilig .
Alleen jammer voor Laiser, ik wilde wel dat hij het water inging. En als dat niet normaal op een voorwaartse manier kon, dan maar in de achterwaartse vorm Haha!. Met als gevolg dat Laiser eigenlijk wel een beetje pissed op zijn baasje was. Ik had hem namelijk geflopt en zijn eigen "kwaliteiten" tegen hem gebruikt Knipoog.
En ja hoor , achterwaarts ging meneer er dus wel in. Sterker nog toen eenmaal alle vier zijn edele hoefjes nat waren vond meneer het best en wilde hij zelfs wel spelen met dat "natte" water.
Wist je dat je daar heel leuk in kan stampen met je voorbenen? Net zo lang totdat iedereen OOK nat wordt Haha!

Kortom kleine Laiser wordt nog wel eens groot Haha!

Was alleen een minpuntje aan de hele rit. We zijn verdwaald . Dus werd het een beetje veeeeel later dan verwacht. In de schemer reden we terug naar onze trailers. En Laiser die was als enige niet moe te krijgen zelfs naar dik tweeëneenhalf uur liep hij nog alsof ik er net op zat met een stevig tempo door. Hij was niet moe te krijgen en meneer liep heel dapper voorop. Ik kende mijn eigen paard niet terug. Wat een superknol was het vandaag toch weer.

Foto's van de held in het water : [LK] Ieks! water is nat!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 01:09

Hij vond het dus helemaal geweldig! Hij heeft vast genoten (erg enthousiast tempo voor zijn doen?)! Leuk dat jullie met meerdere paarden gingen! OK dan!

Leuke foto's trouwens!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 08:08

Heerlijk dat 'ie maar blijft lopen, je hebt al heel wat bereikt met hem zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 09:51

Leuke foto´s, hij staat al net zo enthousiast in het water als Händell in de zee Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 18:12

Hij heeft inderdaad genoten gisteren.
Volgens mij had hij echt zoiets van "wat bij betreft kunnen we nog verder hoor baasje "