Eindelijk leren rijlaarzen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Eindelijk leren rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 10:26

Al altijd wilde ik ze hebben als kleine meid maar mijn voeten waren niet uitgegroeid dus het zat er nog niet in. Toen ze eindelijk uitgegroeid waren stopte ik met het hele paardengebeuren en toen ik na vijf jaar weer de paardensport op pakte en een paard kocht had ik het geld er niet voor en nu heb ik ze dan voor mijn verjaardag gehad Eentje van mijn ouders een eentje van mijn vriend Haha! Ga ze vandaag halen bij Van Huet Party!!

Maar goed, eerst maar eens naar de clubles nu met mijn oudjes Haha! Druk dagje vandaag dus, want na de les ga ik de laarzen halen en daarna mijn verjaardag vieren Afbeelding, dus een gezellig dagje vandaag!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:26

Van harte gefeliciteerd! Maak er maar een mooi feestje van!

Nu moet je ze eerst gaan inlopen/rijden: succes.... }>

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:30

gefelicitieerd! Ik heb ze ook voor mijn verjaardag gekregen, gekocht van Paardje op bokt! Haha! Ze zijn al helemaal ingelopen, dus dat hoef ik niet meer te doen Schijnheilig Ik wens je inderdaad veel succes met lopen/rijden Ach gut Knipoog

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:31

hee wat leuk joh! OK dan! maak er een leuke dag van

gabyfedde

Berichten: 11897
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:35

Carlaa schreef:
Nu moet je ze eerst gaan inlopen/rijden: succes.... }>


Waarom wordt er toch altijd zo moeilijk gedaan over het inlopen??? Niet zeuren, je wilt toch zelf leren laarzen?! Ik had er overigens heel geen problemen mee, dus probeer niet iemand af te schrikken door te doen alsof dat inlopen zo vreselijk is. OK, er zijn zat mensen waar het even bij duurt of die wat rode plekken hebben in het begin, maar dat risico neem je als je mooie leren laarzen neemt. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden, rijd anders met rubberen laarzen. Niet mooi, maar geen pijn!

Sorry hoor, maar ik moest dit even kwijt! (kan me hier zo aan ergeren!)

On-topic: Gefeliciteerd met je verjaardag èn met je mooie kado (nou ja, 2 kado's!). Van Huet heeft hele mooie kwaliteit (maar dat wist je al, anders ging je niet daar heen!), dus ik denk dat je er veel plezier mee zult hebben!
Fijne dag toegewenst en veel rijplezier!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:44

Ik heb geen leren rijlaarzen, puur omdat ik er geen waarde aanhecht. En afschrikken? Ik denk niet dat dat het geval is aangezien ze ze altijd al heel erg graag wou...
Het was grappig bedoelt: het poppetje heeft ook een glimlach toch? Sorry als het anders wordt opgevat: IS EN WAS NIET DE BEDOELING!

Zo, gelijk duidelijk... Haha!

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 14:47

nou bij mij was het inlopen geen pretje. Ik had ze dagelijks aan, maar had onwijs veel moeite met opstijgen of beenbeschermers om doen. Na pas drie maanden gingen ze lekker lopen. En nu na 6 jaar heb ik nieuwe gekocht, maar mijn oude zitten zo lekker dat ik daar nog steeds mee rijdt.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-03 10:49

petrabonanza schreef:
En nu na 6 jaar heb ik nieuwe gekocht, maar mijn oude zitten zo lekker dat ik daar nog steeds mee rijdt.


Dat hoor je vaak ja Nou stond ik daar gisteren, was ie dicht! Scheve mond Ik had natuurlijk even moeten bellen van tevoren, dan had ik door het antwoordapparaat meteen kunnen horen dat hij op het horse event was, lekker snugger weer van me Haha! Maar volgende week kan ik ze wel even halen en dan aan het inlopen slaan Haha! Ik denk dat ik ze de eerste tijd gewoon in huis ga dragen en niet te paard