Poging tot moord op Tilburg Centraal!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:13

www.omroepbrabant.nl schreef:
Buschauffeur neergestoken in Tilburg

TILBURG - Bij het station in Tilburg is donderdagmorgen een buschauffeur neergestoken. Hij is naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is niet bekend.

De passagiers van de bus raakten niet gewond. Alle buschauffeurs in de stad hebben het werk hebben neergelegd. Over de dader is nog niets bekend.


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:24

Destinietje schreef:
Citaat:
TILBURG - Bij het station in Tilburg is vrijdagmorgen een buschauffeur met een mes neergestoken. Hij is met een slagaderlijke bloeding naar het ziekenhuis gebracht



Ik denk dat dat donderdag een typfoutje is, want bij t 'begin" bericht, staat wel gewoon vrijdag... Wazig.


dat zal wel, was me nog niet eens opgevallen Bloos


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:22

update:

Citaat:
TILBURG - Bij het station in Tilburg is vrijdagmorgen om half elf een buschauffeur met een mes neergestoken. Hij is met een slagaderlijke bloeding naar het ziekenhuis gebracht. De politie heeft op aanwijzing van getuigen op de Spoorlaan een verdachte aangehouden.

De chauffeur liep meerdere steken in de hals en rug op.
Hij is inmiddels buiten levensgevaar.
De passagiers van de bus raakten niet gewond. Chauffeurs en passagiers onder wie ook kinderen waren getuige van de steekpartij. De politie heeft voor hen Bureau Slachtofferhulp ingeschakeld.

De steekpartij vond plaats toen buspassagiers instapten. Volgens een woordvoerder van de BBA is de aanleiding is niet bekend. Wel was er eerder op de morgen in de buurt Stappegoor een geval van agressie. De bus reed daarna met een andere chauffeur verder. Het is niet duidelijk of dit verband houdt met de steekpartij.


en volgens mij gaat de 43 naar Stappegoor? Ik woonde lang geleden in Tilburg, en toen was dat zo.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 15:06

oeps, over het hoofd gezien. Merkwaardig genoeg staat het wel vóór mijn reactie met het eerste bericht.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JorineV, Kimmie235, OmgiliBot, pluklief, rover_, sterregoud, Thami, Webding en 114 bezoekers