Hoe doet ze het toch?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Hoe doet ze het toch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 23:32

Vandag ging ik met mn paardje springen, tenminste niet ik maar een vriendin van me (mirjam, Mirie op bokt). Zij kan beter springen als ik, en het gaat de laatste tijd nogal slecht, dus ik dacht met haar gaat het vast beter.
De laatste keer lukte het mij redelijk (tot zn 60 cm). En dan in het begin nog veel weigeren.
Bij haar springt hij zo tot 95 cm. En later in de breedte ook nog ongeveer een meter. Ik klim er even op om ene niet al te hoog sprongetje te maken en het lukt weer niet. (uiteindelijk wel, maar toch).
Ben wel heel trots op Mirjam en Smilesje, maar voel me stiekem wel gekwetst door mn paardje Knipoog

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:31

Meer met je paardje springen....dit bouwt het vertrouwen tussen jullie op...dit is helaas de einige tip die ik je kan geven

twins
Berichten: 32
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:34

het springen hoeft toch niet perse hoog te wezen je doet het gewoon wat lager tot het beter gaat en als hij braaf is stop je.

krunsjkim
Berichten: 602
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:52

Misschiem moet je zelf wat les nemen. Als je het zelf niet zo goed kan, kan dat je paardje heel erg onzeker maken. ALs je het dan zelf beter kan en durft zul je zien dat het veel beter gaat.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 11:55

Misschien voelt je paardje dat jij twijfelt en springt hij daarom niet. Ik denk dat het wel zou helpen als je les zou nemen en zo de vertrouwensband tussen jullie groter maakt.

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:05

Beste Lieke,

Keek net in je profiel.
Maar bijna al je foto's doen het niet ?

Beetje jammer

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-03 15:13

Noureyev schreef:

Keek net in je profiel.
Maar bijna al je foto's doen het niet ?

Beetje jammer

Ik zal kijken of er wat aan kan doen.
We hebben trouwens besloten dat ik een paar keer op haar paard ga springen en zij wat vaker op Miles. Haar paard springt namelijk erg makelijk en dan leer ik het ook beter.