knal paars halster en 6eX

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 17:31

jaha ik heb t voor elkaar ik heb een mega paars halster. Haha! was er al een hele tijd naar op zoek. had m al wle in veulen maatje gezien. maar nu kwam ik m tegen in grote maat. dusja die was niet veilig voor mij (f11,75 maar dus dat kan makkelijk) ook mooi paars halster touw bij gezocht. en t staat haar fantastisch. had ook bijna een lichtpaars dekje gekocht (was de eerste keer dat ik er een zag) maar t had een mega rose randje wat ik net iets te vond. errug jammer maaar we gaan gewoon verder zoeken ernaar.
ook weer een halfuurtje gereden ging weer erg lekker. zelfs 2 rondjes galop gedaan. deed ze heel braaf. en nog stukje samen met lein en killian gestapt ging ook leuk alleen ze zaten de hele tijd naar elkaar te gluren.
enneh binnekort komen er foto's van mn paarse halster rij foto's niet want mn mams dacht dat hij aanging met het knopje waarmee je t rolletje terugspoelt Haha!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-01 19:56

bij t molenhuis in loenen.
Ailin staat daar heel vlakbij (ik stap altijd daar uit de bus en dan 10 minuutjes lopen) en dus komen we daar heel vaak. wat niet echt goed is voor mijn portemonnee maar ach ik maak er ailin en mezelf blij mee

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charrr91, masyo, noordje, Tientjeblij en 130 bezoekers