eindelijk wat goed nieuws vevolg op ik wordt gek!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

eindelijk wat goed nieuws vevolg op ik wordt gek!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 21:26

Na mijn verhaal van vorige week (Ik wordt gek!!!!!!!!!) heb ik vandaag eindelijk weer wat goed nieuws gekregen. We zijn met Murdock naar Emmeloord geweest voor een peesscan. We moesten eerst draven op een lang lijn en later op een volte. Ik was erg benieuwd of hij nog kreupel was, want hij heeft een week boxrust gehad.
Hij liep niet meer kreupel, gelukkig. We hebben besloten toch voor de zekerheid een scan te laten maken, dan weet je direct hoe het ervoor staat. Ook de peesscan zag er prima uit, er was niets te zien.
We mogen langzaam aan weer wat stappen en na het weekend kijken hoe hij het doet als ik hem wat meer belast. Ik moest direct bellen als het been weer dik was of als Murdock weer kreupel loopt. Nu maar hopen dat alles zo goed blijft gaan.
Ook Riezelma lijkt op te knappen, maar bij haar blijft het risico dat er nog een kies is geinfecteerd en daar kom je pas na een tijdje achter, dat blijft dus afwachten. Ze moet in ieder geval nog een tijdje op stal blijven in verband met haar been. De wond ziet er redelijk uit, maar het been is wel wat dik, ook dat is even afwachten. Ik moet in ieder geval deze weeek nog weer met Emmeloord bellen om te vertellen hoe het been eruit ziet en 8 oktober moeten we voor controle van haar kies en kaak.
Wie weet kunnen we daarna eindelijk aan het werk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_ en 44 bezoekers