Famillie stinkend rijk....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Famillie stinkend rijk....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 21:04

Vandaag hadden we famillie feest bij een nichtje van mijn moeder..
Mijn familie is al niet arm maar dit had ik nooit verwacht... Zoooooooooown groot huis heb ik mijn leven nog neit gezien en die tuin whaaajooow. Ze hadden in de kelder een enorme bioscoop met van die electrische stoelen... een fitness zaal een bar een zaal om muziek te maken een zaal met 4 bljart tafels en een hobbyruimte echt zooow huge toen kwamen we op de begane grond ze hadden een lift *LOL* maar dat was oowk huge een enorme huiskamer met tv... een studie kamer met tv een keuken met tv een slaapkamer met tv en hemelbed een badkamer met vette jackuzie en zoon douch waar stralen van alllekanten komen toen naar boven 5 enorme slaapkamers allemaal super luxe weer een badkamer en een sauna ik heb nog nooit me ogen zoo uitgeken Clownjemig wat zijn die rijk in de tuin hadden ze een enorm zwembad en 4 garages zoon water put een stuk of vier tuinhuisjes en een enorme waterval en dan hadden ze nog een heleboel ruimte.... wedden dat ik daar vakker kom *LOL* als ze op vakantie gaan ze mogen me inhuren hoor Schijnheilig hahaha OK dan! en hoe ie aan zijn geld komt hij was gewoon apotheker Vingers aflikken

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.


Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 21:17

jaa 4 friesen

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 21:34

Liesje_Lover schreef:
Ik wil ook wel kastelen enz in onze familie Haha! maar wij hebben alleen maar "gewone" huizen Huilen


ik wist dit ook niet was er nog nooit geweest me oma zei wel is zoiets maar me oma banketstaaf wel meer dus is dachtdat het wel mee zou vallen nouw niet dus
hahaha ag

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 21:48

jawel 4 friesen ze hadden het weiland grensend aan de tuin en in dat weiland stond een enorme loopstal en aan het eind van het weiland was een enorme springtuin en bak.... dat weiland was volgens mij een kilometer lang ofzoow echt tegek..... maar ff een fijn detail; paardrijden zit bij ons in de famillie men overgrootopa heeft een keer de koningin geholpen toen de paarde voor de goude koets flipte kreeg toen onderscheiding * trots *

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 18:14

hahaha ag ja

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 14:06

griebels schreef:
Ik heb ook zo'n stink rijke familie aan mijn vaders kant. (met een butler etc.) Ik heb geen contact meer met mijn vader en door die ruzies ben ik zeg maar uit die kant van de familie gezet. Nou bij die tuthola's wil ik niet eens horen! Schijnheilig Dus voor mij geen flinke erfenis Haha!


aan de ene kant kloote maar ag als je maar gelukkig ben he

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 14:57

nej owkeej

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema, LonnekeXXX, miereneter, nien81, Sjors050, Unicorn79, Vagabondo en 169 bezoekers