Op goedgekeurde hengst Neapolitano Romania gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Op goedgekeurde hengst Neapolitano Romania gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 11:23

Vrijdag had ik afgesproken met de eigenaar van de hengst Neapolitano Romania. Deze hengst is gefokt op de stal waar ik een tijd gereden heb en ik ken het beestje dus al heel lang. Met de mevrouw die hem gekocht heeft ben ik goede vrienden geworden en inmiddels is het dier ook goed gekeurd voor de dekdienst. Het is een zoon van Neapolitano Capriola op wie ik ook al een keer heb mogen rijden. In Haarlem eerst even gekletst en naar haar ponies en Lipizzaner merrie gekeken en was heel gezellig.
Daarna naar Zeeland gereden en daar ging het echt gebeuren. De jongen bij wie hem in training heeft had er nog niet op gereden en ik kreeg toch wel een beetje zenuwen. Maar goed eerst gepoetst en opgezadeld, Romeo zoals ie oo kgenoemd word was heel braaf en toen naar de bak. Het was een hele grote bak met een soort van tussen wand erin en aan de andere kant was een ponie les bezig. Dat vond Romeo wel erg intressant en hij wilde steeds hinneken maar dat mag hij niet onder het zadel, dus dat was wel erg grappig. Het rijden ging verder heel goed, hij was zo vreselijk braaf voor een hengst! Echt niet te geloven! Een super fijn paard en ik ben uiteraard super super trots dat ik erop heb mogen rijden! Uiteraard zijn er foto's gemaakt die volgen gauw van het rijden volgen gauw, hier alvast een van Romeo zelf!

Afbeelding



regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-03 14:46

Ja inderdaad, die staat deze maand ook in de Bit!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 86 bezoekers