mooie paarden posters!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

mooie paarden posters!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 10:40

Op www.posters.nl kunje hele mooi paarden posters bestellen. Niet de standaard posters maar hele aparte. Vul als trefwoord paarden in en je krijgt zeallemaal te zien. Ik heb er 1 van kunstenares Payne gekocht met drie lippizanners, echt supergaaf!!!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 12:35

IK koop mooie posters altijd bij Hornbach maar die heb je niet door het hele land geloof ik...

sabineG

Berichten: 1063
Geregistreerd: 30-07-03
Woonplaats: rees-millingen dld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-03 14:25

daar hebben ze idd ook hele mooie, maar een nadeel is dat je dan al die boeken door moet spitten. Op deze site kun je ze allemaal van diverse kunstenaar achter elkaar bekijken. Ik had laatst bij Mijnders meubels een onwijs gave poster gezien, moest daar 300,- euro kosten. Op deze site 80,- scheelt wel veel. Is nog wel veel voor een poster maar dan heb je ook wat.

trouwens, gefeliciteerdd met het behalen van 5000 berichten, ik heb nog wel even te gan voordat ik dat heb. Ben pas net verslaafd aan Bokt!!!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-03 14:27

IK zie van die posters ook wel eens hangen in van die soort lijsten aan een rek. Dan kun je ze gewoon uitzoeken.

Deze site is ook wel handig maar ik vind het zo raar dat er heel veel dezelfde foto's verschijnen?