bokkers in de BIT

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 19:21

Marianne schreef:
De eigenaresse van de manege uit de manege test is volgens mij ook een bokker onder de naam Karina. http://www.bokt.nl/forums/profile.php?m ... ile&u=1215

That's me Haha!
Beetje raar stukje geworden vind ik...... er hebben nog weinig maneges een 8 voor instructie gekregen, zijn ze ook laaiend enthousiast over, en dan eindigen ze met zoiets vaags dat je bij ons maar vooral buiten moet gaan rijden Verward Verward
Ik baal er ook een beetje van dat het lijkt of je zomaar met een paard van ons naar buiten zou mogen (NOT dus!!).
Overigens rijdt de "testruiter" nog steeds bij ons, heeft een kaart gekocht Haha! Haha!

Pfff, toen de foto's gemaakt werden was het iets van 37 graden, echt heel heet, mag dat een excuus zijn voor mijn verhitte hoofd? Knipoog
De foto op de binnenkant van de voorkant van de Bit is er trouwens ook 1 uit de serie bij ons genomen.

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 11:13

Zep schreef:
Hoe dan ook zou ik me van de "wetenschappelijkheid" van Bit sowieso maar niet al te veel aantrekken Karina Haha!

Dat probeer ik ook niet te doen hoor Haha!

Komische is ook dat ze een paar jaar geleden al bij ons geweest waren voor de "Buitenritten-test" (maar dat wisten ze zelf niet eens meer Knipoog ), toen kregen we 5 sterren, haha! Was wel leuke gratis reclame toen eigenlijk Tong uitsteken

Ach weet je, die "kritische noot" hoort gewoon bij het format van de Bit, en die voeren ze hoe dan ook door. Niet gehinderd door enig inzicht in het onderwerp doorgaans Clown
Er zitten volgens mij ook maar weinig echte "paardenmensen" bij de Bit.
Heel kritisch merken ze ook op dat ze maar 1 paard in actie gezien hebben..... lijkt me persoonlijk niet zo vreemd als je een privéles afspreekt of wel? Scheve mond

In de eerste oorspronkelijke tekst kregen we maar een 6 voor de stallen, sloeg werkelijk helemaal nergens op want alle pony's en paarden hebben een box van minstens 3x3 en staan altijd tot hun knieen dik in 't stro, bovendien zijn alle voorwanden amper 2 jaar geleden totaal vernieuwd. Maargoed, blijkbaar vinden zij paarden aangebonden in stands met blinkende koperen knoppen esthetisch mooier ofzo Verward Affijn, dat heb ik dus ook wel opgemerkt en dat hebben ze toen veranderd.

Gelukkig hebben we wel allemaal dezelfde kleur polypads voor de lespaarden Haha! En dan staan juist de hoofdstellen weer op de foto

Maar eerlijk is eerlijk, ze mogen van mij een hoop zeggen, dat het geen poepiesjieke tent is enzo, daar kan ik niet mee zitten, maar zo'n cijfer omgang paard/ruiter trek ik me toch wel aan omdat dat gebaseerd is op iets wat gewoon niet klopt. Maar iemand die het stuk goed leest kan toch juist wel zien in het instructieverhaal hoezeer we DAAR juist mee bezig zijn.
Dus eigenlijk spreken ze zichzelf tegen.

Maar de Cheese! Cheese! -shoot was wel heel leuk! Aardige vent die Arnd.

"Don't wish for less problems; wish for more skills"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie